  • Data: 2006-08-23 10:25:43
    Temat: Re: Bezplatne porady prawne - aplikant III roku
    Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co to jednego komputera nie moga urzywac dwie osoby? Bronie tego
    > chuligana
    > bo tak sie sklada ze razem jestesmy na aplikacji a owy chuigan jeswt moim
    > mezem. A zreszta co ja Wam bede tutaj pisac, nawet nie wiecie ile chuligan

    sluchaj sprawa jest jasna, regulamin grup dyskusyjnych zabrania takiego
    spamowania
    nawet w dobrej wierze i tyle, kropka i nie ma co dyskutowac,
    jak checie sie oglaszac to sie oglaszajcie gdzies indziej ale nie na grupach

    i na tym polega chuliganstwo, ze twoj wspanialy aplikant nie chce sie
    przeczytac
    regulaminu grup i na siele uszczesliwia grupowiczow ,
    regulamin grup jest miedzynarodowy i to nie wymysl grupy "prawo"

    a dobre maniery i podporzadkownanie sie zasada spolecznym chyba prawnikow
    tym bardziej obowiazuja !!!!!!!!!!!

    Tomek