  • 11. Data: 2007-06-29 19:05:59
    Temat: Re: Betanki pójdą na bruk...
    Od: "Steq" <s...@g...wytnij_to.pl>

    > Same wybrały sobie boga i Kosciół.

    Eee tam same..... zostały powołąne przez boga ... hahahahahah

    > Może modlitwa pomoże ?

    NIGDY i nikomu nie pomogła i nie pomoże

  • 12. Data: 2007-06-29 19:24:53
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Dla niektórych wszystko, co ma słowo ,,Bóg'' w okolicy jest czynnikiem
    > zapalnym. Taka wbudowana nienawiść do Boga. W imię tej nienawiści są
    > skłonni nawet walczyć w sprawach wewnętrznych Kościoła, żeby tylko poprzeć
    > łamiących kościelne zasady.

    A nie przypisuj mi intencji, ktorych nie mam i nie okazuje. Bo co najwyzej
    mam alergie na oblude hierarchii. Ktora w tymprzypadku wogole nie jest winna
    doprowadzenia do calej sytuacji... A bekna wylacznie nieszczesne kobiety.

    EOT

    sz.

  • 13. Data: 2007-06-29 21:10:14
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 29 czerwca 2007 21:24
    (autor szomiz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f63mj9$6q9$2@nemesis.news.tpi.pl>):

    > A nie przypisuj mi intencji, ktorych nie mam i nie okazuje.

    Nazywanie przełożonej zakonu (cytuję): pingwinicą i ześwirowaną babą objawia
    zapewne intencje wzajemniej miłości do bliźniego swego.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,
    h...@k...com.pl, p...@f...hu, i...@h...pl

  • 14. Data: 2007-06-30 06:00:05
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    > objawia
    > zapewne intencje wzajemniej miłości do bliźniego swego.

    Tak, posluzenie sie sadem do pozbycia sie problemu, w ktorego powstaniu
    bralo sie udzial jest lepszym przykladem milosci blizniego.

    Swoja droga - sad wzial pod uwage, ze istnieja oczywiste przeslanki, ze
    kobiety maja zaburzenia psychiczne?

    sz.

  • 15. Data: 2007-06-30 09:49:47
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Steq wrote:
    (...)

    Żal mi cię.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 16. Data: 2007-06-30 16:33:12
    Od: "Steq" <s...@g...wytnij_to.pl>

    > Żal mi cię.
    >
    > Pozdrawiam -- Spook.
    a mnie ciebie nie zal.......

  • 17. Data: 2007-07-02 05:36:02
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 29 Jun 2007 19:15:05 +0200, szomiz napisał(a):

    > A co do meritum - hierachia powierzyla opieke nad grupa osob zeswirowanej
    > babie. Teraz maja one z tego powodu problemy. Ale oczywiscie winne sa same
    > sobie, no moze glowna pingwinica troche bardziej. Ale inni juz nie...

    Czy chcesz przez to powiedzieć, że każdy kto powierza opiekę nad kimś komuś
    innemu powinien jednocześnie postawić przy nim psychiatrę, który będzie co
    5 minut sprawdzał, czy nie doszło do jakiś zmian w umyśle tego opiekuna?

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 18. Data: 2007-07-02 11:31:43
    Od: "ab.666" <t...@n...adres.pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:f63cr9$8tt$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A jeszcze ciekawsze powolywanie sie przez sedzine na prawo koscielne...

    Nic ciekawego... wszyscy wiemy, ze w Polsce jest kato-szarijat.

    ab.

  • 19. Data: 2007-11-07 21:34:54
    Temat: 'Bóg obchodzi się z wami jak z dziećmi. Jakiż to bowiem syn, którego by ojciec nie karcił?'
    Od: "maynard ." <p...@p...onet.pl>

    ab

  • 20. Data: 2007-11-29 22:03:25
    Temat: Betanki pójd? na bruk...
    Od: "maynard" <p...@p...onet.pl>

    To nie betanki.
    Zakonnik, nawet jeśli jest kobietą, który złamał śluby posłuszeństwa,
    przestaje być zakonnikiem.

    Tylko i jedynie bezbożnicy tego nie rozumieją - i nic dziwnego, wszak tylko
    ćwierćinteligenci i półgłówki są bezbożnikami.