  • 1. Data: 2002-08-05 10:59:25
    Temat: Re: Bardzo proszę - o pilną pomoc ! (crosspost)
    Od: S...@u...gov.pl (Sławomir Obrzeżgiewicz)

    >Potrzebujesz pisma z PBK ze nieterminowa rata wynikla z ich winy.
    >Jak to juz uzyskasz, (NIE pokazujac papierka z firmy windykacyjnej) to
    >dopiero wtedy pokazujesz to pismo i domagasz sie
    >natychmiastowego pokrycia
    >strat ktore poniosles w zwiazku z nieterminowym wykonaniem uslugi przez
    >bank. To znaczy - zaplaty tych rat i 80 zlotych. Michal.

    ja juz takie pismo mam. Podpisala sie Dyrektor oddzialu w Plocku i glówna
    ksiegowa !

    napisali ze rata wplynela nieterminowo z ich winy i prosza o uznanie
    promocji przez System gwarant !

    Dzwonilem juz do banku w Plocku to sie zapowietrzyli bo powiedzieli ze
    zadnej umowy z ta firma windykacyjna nie maja - dzwonilem do Poznania do tej
    firmy - to powiedzieli ze oddzwonia.

    teraz dzwonie do UOKiK i do centrali banku PBK i co dalej !

    ps. isc z tym na policję ?

    Sławomir Obrzezgiewicz

  • 2. Data: 2002-08-05 19:42:31
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    zeszow.tpsa.pl...

    > Jeśli czujesz się zagrożony - to tak.
    >
    > Michał.

    Ale zagrożony czym? Wizytą jakichś śmiesznych panów, z którymi
    nie ma oowiązku rozmawiać?
    Groźba karalna, czyli przestępstwo z art. 190 kk, polega na grożeniu
    komuś popełnieniem na jego szkodę przestępstwa, tu nie dopatruję
    się czegoś takiego.
    Radziłbym raczej poczekać, aż podejmą środki prawne zmierzające
    do egzekucji, wtedy w sądzie (sprawa cywilna, nie karna) przedstawić
    swoje racje i niech płacą za proces.
    A gdyby pojawili się ci "egzekutorzy", niech okażą tytuł prawny do
    występowania w imieniu banku, jeśli będą zbyt nachalni, wtedy
    wezwać policję podając, że bez dania racji nachodzą człowieka
    w domu (art. 193 kk).

  • 3. Data: 2002-08-06 09:15:34
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Marcyś" <m...@N...pl> wrote in message

> [...]
    > Groźba karalna, czyli przestępstwo z art. 190 kk, polega na grożeniu
    > komuś popełnieniem na jego szkodę przestępstwa, tu nie dopatruję

    Forma listu niedwuznacznie wskazuje, ze owa "grupa reagowania"
    wejdzie, "dokona wizjij" i "odzyka rzekomy dlug".
    nazwa juz sugeruje, ze klient ma sie wystraszyc.

    Moim zdaniem jest to proba zastraszenia.

    Ale ja nie jestem sedzia...

    Boguslaw