eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBardzo pilne - gwarancja c.d. › Re: Bardzo pilne - gwarancja c.d.
  • Data: 2005-06-30 11:18:09
    Temat: Re: Bardzo pilne - gwarancja c.d.
    Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    och.karol news:da0kan$92i$1@nemesis.news.tpi.pl napisał (-a):

    > Tu akurat sie nie dziwię.
    > Bo jeśli przyjęliby od Ciebie zwrot uszkodzonej karty to oddali by Ci
    > kasę taką jak zapłaciłeś (czyli tak jak FV) i wtedy kupując nową
    > dopłaciłbyś różnicę. Podejrzewam, że dokumentami tak to będzie zrobione
    > (zgodnie z prawidłami gospodarki towarowej i rachunkowości) i stąd
    > takie a nie inne zachowanie firmy.
    > Czyli firma nie jest taka zła, jak mogłoby z wcześniejszego Twojego opisu
    > wynikać (byłeś nieobiektywny). Chcą wymienić, chcą oddać kasę - tylko
    > Panu Klientowi nic nie odpowiada.
    > Nic nie wskórasz, bo firma postępuje zgodnie z prawem.
    > A ponadto to obecna cena sprzętu, który był nowy kiedystam powinna byc
    > niższa niż właśnie kiedyśtam - więc powinno Ci się kalkulować tak jak
    > sklep proponuje.
    > pozdr
    > karol
    > odpowiiadając usuń "usunto." w adresie

    Zaraz, zaraz.
    Karta byla uszkodzona - nie nadaje sie do naprawy i wymiany.
    Reklamacja uznana.
    Chce otrzymac pieniadze - nie moge, ta kwestia jest calkowicie
    pomijana w odpowiedziach sklepu.
    Natomiast nie chce wymieniac jej na proponowana przez
    sklep - nie odpowiada mi i nie jest identyczna z ta ktora
    mialam.
    Wiec sadze, iz mam prawo domagac sie zwrotu zakupu,
    a nie moge - sklep omija ten temat, wiec nie chce.
    --
    Pozdrowienia,
    AKS


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1