eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBardzo pilne - gwarancja c.d. › Re: Bardzo pilne - gwarancja c.d.
  • Data: 2005-06-30 11:25:57
    Temat: Re: Bardzo pilne - gwarancja c.d.
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    och.karol napisał(a):
    > Użytkownik "AKS" <o...@N...zag.pl> napisał w wiadomości
    > news:da0je8$s2c$1@news.zigzag.pl...
    >
    >>axell news:42c3d015$1@news.home.net.pl napisał (-a):
    >
    > ...
    >
    >>Problem w tym, ze licza mi doplate nie jako roznice
    >>pomiedzy cena wybranego modelu a cena na fakturze,
    >>tylko a cena podobnej karty na dzis. A to wychodzi spora
    >>roznica w cenie.
    >
    > Tu akurat sie nie dziwię.
    > Bo jeśli przyjęliby od Ciebie zwrot uszkodzonej karty to oddali by Ci kasę
    > taką jak zapłaciłeś (czyli tak jak FV) i wtedy kupując nową dopłaciłbyś
    > różnicę. Podejrzewam, że dokumentami tak to będzie zrobione (zgodnie z
    > prawidłami gospodarki towarowej i rachunkowości) i stąd takie a nie inne
    > zachowanie firmy.
    Hmmm ja to rozumiem tak. Pan AKS zakupil karte zalozmy za 300zl. Teraz
    taka karta jest warta 200zl. AKS chce dostac nowa karte o lepszych
    parametrach ktora warta jest np 350zl. Wiec oczekuje ze doplaci 50zl
    (roznica pomiedzy cena starej w momencie zakupu i cena nowej karty
    teraz) a nie 200zl. Zas sklep zada wlasnie doplaty 150zl. I z
    doswiadczen znajomych wychodzi ze jest to bezpodstawne (tzn sklep
    powinien oddac 300zl ew umozliwic doplate bazujac na kwocie 300zl)

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884, ICQ: 76259763
    Skype: badzio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1