  • Data: 2005-06-30 11:16:56
    Temat: Re: Bardzo pilne - gwarancja c.d.
    Od: "och.karol" <o...@x...usunto.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AKS" <o...@N...zag.pl> napisał w wiadomości
    news:da0je8$s2c$1@news.zigzag.pl...
    > axell news:42c3d015$1@news.home.net.pl napisał (-a):
    > Problem w tym, ze licza mi doplate nie jako roznice
    > pomiedzy cena wybranego modelu a cena na fakturze,
    > tylko a cena podobnej karty na dzis. A to wychodzi spora
    > roznica w cenie.

    Tu akurat sie nie dziwię.
    Bo jeśli przyjęliby od Ciebie zwrot uszkodzonej karty to oddali by Ci kasę
    taką jak zapłaciłeś (czyli tak jak FV) i wtedy kupując nową dopłaciłbyś
    różnicę. Podejrzewam, że dokumentami tak to będzie zrobione (zgodnie z
    prawidłami gospodarki towarowej i rachunkowości) i stąd takie a nie inne
    zachowanie firmy.
    Czyli firma nie jest taka zła, jak mogłoby z wcześniejszego Twojego opisu
    wynikać (byłeś nieobiektywny). Chcą wymienić, chcą oddać kasę - tylko Panu
    Klientowi nic nie odpowiada.
    Nic nie wskórasz, bo firma postępuje zgodnie z prawem.
    A ponadto to obecna cena sprzętu, który był nowy kiedystam powinna byc
    niższa niż właśnie kiedyśtam - więc powinno Ci się kalkulować tak jak sklep
    proponuje.

    pozdr

    karol
    odpowiiadając usuń "usunto." w adresie