  • 11. Data: 2006-09-30 09:03:10
    Temat: Re: Bankomat nie wyplacił pieniędzy
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

    > A tak OT to najbardziej p* jest bank pekao bp - pieniądze wpłacone
    > bezpośrednio na rachunek tego banku (wpłata własna tyle tylko że w wawie,
    > oddział jest w bydgoszczy) potrafiły być księgowane 4 dni. Oszuści
    cholerni.

    Ja, jak wpłacam pieniądze w małym oddziale PKO BP w Szczecinie na konto
    Inteligo, to często jeszcze zanim zdążę odejść od okienka dostaję sms z
    powiadomieniem o zmianie stanu konta.

    A.

  • 12. Data: 2006-09-30 16:57:48
    Od: "maf" <m...@n...alpha.pl>

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    MK napisał(a):

    Ta koleżanka mi powiedziała, że w tym banku jej powiedziano, że bankomat
    zaksięgował wypłatę. W/g mnie to jest śmieszne, bo jak bankomat może
    zaksięgować wypłatę :-(
    -------------
    Bankomat wie, czy wysunal gotowke do pobrania, wie takze czy klient
    wyciagnal/wzial do reki gotowke. jezeli nie wezmiesz gotowki, to bankomat ja
    cofnie do tzw zwrotow.
    Bank takze wie, czy wzielas/wyciagnelas gotowke do reki, i czy reklamacje sa
    sluszne. Wiec, jezeli bankomat nie wyplacil to bank uzna reklamacje.
    Kiedys bylo glosno o aferach bankomatowych, ze ktos montowal jakies nakladki
    /urzadzenie/ samoprzylepne na otwor gdzie wychodzila kasa. Bankomat wyplacil
    kase, a kasa szla do urzadzenia.
    Pozdr
    MarekF

  • 13. Data: 2006-09-30 22:39:18
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    maf napisał(a):

    > Bankomat wie, czy wysunal gotowke do pobrania, wie takze czy klient
    > wyciagnal/wzial do reki gotowke. jezeli nie wezmiesz gotowki, to bankomat ja
    > cofnie do tzw zwrotow.

    No właśnie. Mnie kiedyś bankomat w M.F wyrzucił kwitek, że pieniądze
    pobrałam (było to akurat 31 grudnia, pod koniec pracy banku), a
    pieniędzy nie wypłacił. Wszystko się wyjaśniło 2-go stycznia następnego
    roku (czyli po wolnych dniach). W bankomacie nie było wtedy żadnych
    bankonotów, był pusty.

> [...]
    > /urzadzenie/ samoprzylepne na otwor gdzie wychodzila kasa. Bankomat wyplacil

    Skoro kasa cofała się do urządzenia to "zarabiali" na tym ludzie od
    obsługi bankomatów.

    --
    Kaja

  • 14. Data: 2006-10-02 19:43:24
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Kaja wrote:
    > Wczoraj koleżanka chciała pobrać 500 zł. w bankomacie WBK przy ul.
    > Sobieskiego 60, ok. godz.15:30.

    Niech zgadnę - chodzi o Warszawę? :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 15. Data: 2006-10-02 21:04:02
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    buraxta napisał(a):

    > Niech zgadnę - chodzi o Warszawę? :)

    Tak.

    --
    Kaja

  • 16. Data: 2006-10-03 20:46:25
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Kaja wrote:
    > Tak.

    Tak trochę OT, ale ciekawość mnie zżera - dlaczego warszawiacy podając
    adres w polskim internecie przeważnie nie podają miasta tylko samą ulicę? :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 17. Data: 2006-10-04 00:27:41
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    buraxta napisał(a):

    > Tak trochę OT, ale ciekawość mnie zżera - dlaczego warszawiacy podając
    > adres w polskim internecie przeważnie nie podają miasta tylko samą ulicę? :)

    Przewagę mają niewarszawiacy, a warszawiacy chcą sobie spokojnie żyć - u
    siebie.

    --
    Kaja

  • 18. Data: 2006-10-04 13:08:58
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    buraxta <b...@g...com> writes:

    > Tak trochę OT, ale ciekawość mnie zżera - dlaczego warszawiacy podając
    > adres w polskim internecie przeważnie nie podają miasta tylko samą
    > ulicę? :)

    Bo Warszawa to jest default city. :)

    --
    jimmij

  • 19. Data: 2006-10-05 06:27:11
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl>

    Sat, 30 Sep 2006 11:03:10 +0200, na pl.soc.prawo, asmira napisał(a):

> [...]
    >>
    > Ja, jak wpłacam pieniądze w małym oddziale PKO BP w Szczecinie na konto
    > Inteligo, to często jeszcze zanim zdążę odejść od okienka dostaję sms z

    PKO BP i Inteligo to jedno i to samo

  • 20. Data: 2006-10-05 15:25:47
    Od: RowerRanger <p...@o...pl>

    Wed, 04 Oct 2006 15:08:58 +0200, na pl.soc.prawo, jimmij wystukał(a):

    > Bo Warszawa to jest default city. :)

    City na swiecie to jest jedno i na pewno nie warszawa, ale New York