  • 21. Data: 2006-10-05 16:20:51
    Temat: Re: Bankomat nie wyplacił pieniędzy
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    RowerRanger napisał(a):

    > City na swiecie to jest jedno i na pewno nie warszawa, ale New York

    Ty chyba nie Polak jesteś?
    Polak, Warszawiak nie napisałby miasta w swoim kraju małą literą, a
    jeśli chodzi o zagranicę to wielkimi literami.

    --
    Kaja

  • 22. Data: 2006-10-08 12:00:39
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Kaja wrote:
    > Przewagę mają niewarszawiacy, a warszawiacy chcą sobie spokojnie żyć - u
    > siebie.

    Wybacz, ale nie bardzo rozumiem Twoją odpowiedź :) Proponuję zatem EOT.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 23. Data: 2006-10-08 12:08:53
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    jimmij napisał(a):

    > Bo Warszawa to jest default city. :)

    Dla poznaniakow to jest default ale target to destroy :P

    pozdrawiam,
    Przemek O.