eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBank PKO SA › Re: Bank PKO SA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bank PKO SA
    Date: Thu, 19 Jun 2003 19:09:40 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 19
    Message-ID: <bct3ob$9q0$8@inews.gazeta.pl>
    References: <bcp7qp$mo8$1@news.onet.pl> <bcph6v$ohu$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <bcpl20$3jp$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc127.nowysacz.cvx.ppp.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1056051788 10048 217.99.219.127 (19 Jun 2003 19:43:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Jun 2003 19:43:08 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-User: robert.tomasik
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:151285
    [ ukryj nagłówki ]

    Z przykrością stwierdzam, że niestety w chwili obecnej najlepiej jest tam,
    gdzie nas nie ma. BPH PBK SA też daje takie plamy, że głowa mała, więc
    postanowiłem zmienić na inny. No i pochodziłem po kilku. Małe banki
    odrzuciłem na starcie, bo później jest kłopot z dostępem (z reguły jeden
    bankomat w oddziale, a gdzie indziej musisz płacić prowizje). Z większych
    banków, to w każdym znalazłem jakiś haczyk, czy czym akurat obracam się w
    środowisku i nie pytałem w okienku tylko szedłem do znajomego pracownika
    banku. W końcu zostałem w BPH, bo mi się nie chce przekładać.

    W mojej ocenie jest za dużo banków. Rynek się skurczył, a oni na sile
    szukają klienta i oszczędności. Klienta szukają podstępem, a oszczędności
    szukają zmniejszaniem poziomu usług. W BPH rotacja pań w okienku jest tak
    silna, że w zasadzie rzadko kiedy jestem obsługiwany przez tę samą osobę.
    Skutek jest taki, że ja lepiej się orientuję w ich procedurach, niż oni
    sami. A to jest moim zdaniem chore.


    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1