  • Data: 2003-09-25 20:56:36
    Temat: Re: Badania krwi bez zgody pacjenta
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:bkueb9$stq$2@news.onet.pl...
    > Roman Gawron rzecze:
    >
    > Nie ma racji, a jego argument wynika chyba z nieumiejętności czytania po
    polsku.
    > Pokaż mi miejsce w tym punkcie, który zezwalałby na POBRANIE KRWII bez
    zgodny
    > danej osoby. Zezwala jedynie na "Badanie w celu ustalenia zawartości w
    organizmie
    > alkoholu" i to wszystko.

    A jakbyś chciał zrealizować ten zapis:
    "3. Badanie w celu ustalenia zawartości w organizmie alkoholu może być
    przeprowadzone również w razie braku zgody kierującego, o czym należy go
    uprzedzić."

    Alkotest w usta i "naskok" na klatkę piersiową??
    Nie potrzeba być super inteligentny aby taki przepis rozumieć jako pobranie
    krwi siłą i tak się to robi w całej Polsce.
    A protestować to sobie możesz do bólu (dosłownie)

    Pozdr
    Leszek