  • 1. Data: 2006-05-26 08:41:09
    Temat: Badania kontrolne po macierzyńskim
    Od: " marek" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam
    sprawa wyglada tak: chorobowe 5 m-cy potem urlop macierzyński, badania
    okresowe wazne do 2008 r. czy pracownica powinna iść na badania kontrolne ?

    Bo jakby nie spojrzec jest tu chorobowe powyzej 30 dni, co prawda zaraz jest
    macierzyński, bo spotkalem sie z interpretacja ze po macierzyńskim nie musi.

    potrzebuje jakiś link do podstawy prawnej jesli ktos ma

    dzieki serdecznie za wszelkie sugestie

    marek

  • 2. Data: 2006-05-26 13:23:16
    Temat: Re: Badania kontrolne po macierzyńskim
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

    Użytkownik " marek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > macierzyńskim nie musi.
    >
    > potrzebuje jakiś link do podstawy prawnej jesli ktos ma

    ciąża nie jest chorobą - to chyba wiesz, a takie chorobowe nie jest dawane z
    powoodu choroby kobiety a w trosce o zdrowie dzecka .Więc gdy matka otrzyma
    chorobowe na swoje dzecko to też wyślesz ją na badania kontrolne ?

    abul

  • 3. Data: 2006-05-26 16:06:55
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Musi iść na badania kontrolne. Po każdorazowym chorobowym od 30 dni należy
    takie badania wykonać. Podstawy szukaj w Kodeksie Pracy.

    Aga

  • 4. Data: 2006-05-26 20:45:57
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

> [...]
    > musi.
    >
    > potrzebuje jakiś link do podstawy prawnej jesli ktos ma

    Moja żona w poniedziałek wrca do pracy po macierzyńskim. Musiała zrobić
    badania. Ale lekarzowi się nie chciało pisać skierowań i podbił książeczkę
    stwierdzając że ciąża to nie choroba.

    --
    PawełJ

  • 5. Data: 2006-05-26 21:27:56
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    anakonda napisał(a):

> [...]
    > powoodu choroby kobiety a w trosce o zdrowie dzecka .Więc gdy matka otrzyma
    > chorobowe na swoje dzecko to też wyślesz ją na badania kontrolne ?

    Ciąża według aktualnej klasyfikacji WHO jest chorobą

    --
    Falkenstein
    Ordo

  • 6. Data: 2006-05-26 21:43:03
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Otto von Falkenstein" <F...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:e57rsr$ha2$2@inews.gazeta.pl

    > Ciąża według aktualnej klasyfikacji WHO jest chorobą
    tak za to homoseksualizm nie, w/g tych mądrali

    abul

  • 7. Data: 2006-06-03 13:19:31
    Od: moherowy beret <p...@o...org.pl>

    Otto von Falkenstein wrote:

    > Ciąża według aktualnej klasyfikacji WHO jest chorobą

    teoretycznie debilku to wszystko jest choroba w medycynie. Dlatego w
    szpitalu zakadaja ci teczke historia choroby juz na poczatku.