  • 1. Data: 2006-05-26 07:39:27
    Temat: Błąd w wypowiedzeniu najmu
    Od: katerynac<n...@p...onet.pl>

    W złożonym przeze mnie wypowiedzeniu najmu, popelnilem pomylkę co do imienia
    lokatora. Czy taka pomylka może być podstawą do uniewaznienia pisma wypowiedzenia?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-05-26 14:34:25
    Temat: Re: Błąd w wypowiedzeniu najmu
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    Użytkownik "katerynac" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >W złożonym przeze mnie wypowiedzeniu najmu, popelnilem pomylkę co do
    >imienia
    > lokatora. Czy taka pomylka może być podstawą do uniewaznienia pisma
    > wypowiedzenia?

    na twom miejscy wyslalbym jeszcze raz poprawnie.. w razie gdybys pozniej
    wniosla o eksmisje moga byc problemy

  • 3. Data: 2006-05-27 04:26:01
    Od: katerynac<n...@p...onet.pl>

    Nie dobrze, bo to była umowa z 3-letnim wypowiedzeniem.
    Widzę że tak łatwo nie pozbędę się tego lokatora.

    Kupiłem w 2000 roku mieszkanie zakładowe w którym mieszkał (i nadal mieszka)
    lokator który miał bezterminową umowę najmu z zakładem i stałe zameldowaniem.
    Przy sprzedaży mieszkania ta umowa nie została razwiązana. Z tego powodu lokator
    nie podpisał ze mną zadnej umowy. Załozyłem w 2003 r. sprawę o eksmisję, którą
    przegrałem. Teraz lokator nie chce się wyprowadzić, a takze chce odzyskać
    mieszkanie motywując to tym, jakobym ja wykupił lokal bezprawnie (powołując na
    Art. 3 oraz 6 Ustawy o zasadach zbywania mieszkań będących własnością
    przedsiębiorstw państwowych (Dz. U z 2001 r. Nr 4, poz. 24 i Dz. U. Nr 119, poz.
    567) oraz na Ustawę
    z dnia 21 czerwca 1990 r.o zwrocie korzyści uzyskanych niesłusznie kosztem
    Skarbu Państwa ).

    Lokator zaproponował mi odkupienie tego lokalu za cenę nabycia (10% ceny
    wolnorynkowej). Czy mam się zgodzić na taką propozycję?

    Czy zakład sprzedał mi to mieszkanie z pominęciem prawa i jeżeli lokator poda do
    sądu to może wygrać tą sprawę?
    Kupiłem to mieszkanie dla córki. Ja mam inne mieszkanie właśnościowe w ktorym
    mieszkam.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2006-05-27 07:16:35
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    czy byl Pan os uprawniona w mysl tej ustawy ???

    nie odwaze sie radzic nie znajac dokladnie sprawy

    prosze dokladnie przeczytac te ustawy , ponadto ustawe o ochronie praw
    lokatorów ....a najlepiej udac sie do prawnika z dokumentacja. Przez
    internet /telefon nie da sie wszytskiego zalatwic

  • 5. Data: 2006-05-27 07:21:53
    Od: katerynac<n...@p...onet.pl>

    Okazuje się że nie byłem osobą uprawnioną (wg Ustawy) ale pracowałem w tym
    zakładzie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2006-05-27 10:31:20
    Od: katerynac<n...@p...onet.pl>

    > Okazuje się że nie byłem osobą uprawnioną (wg Ustawy) ale pracowałem w tym
    > zakładzie.
    Czy lokator może odzyskać to mieszkanie?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2006-05-27 13:43:33
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    > Czy lokator może odzyskać to mieszkanie?

    napisalem juz wczesniej ,ze przy tak wybiorczej znajomosci sprawy nie da sie
    wlasciwie poradzic... prawo to nie matematyka

    polecam udac sie do prawnika z dokumantacja

    pozdrawiam\