  • Data: 2005-09-22 23:27:36
    Temat: Re: Babcia mi sie wladowala pod samochod
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dulek wrote:

    > Polamana bidula cala. Lezy w szpitalu, ma swiadomosc swojej winy, ja tez
    > uwazam, ze kierowca nie musi przed kazdym swiatlem ostro patrzyc po
    > chodnikach. Ale zachodzi podejrzenie, ze gosciu grzal zbyt mocno.
    > Niektorzy czlonkowie mojej rodziny uwazaja, ze wspolwinnym wypadku jest
    > kierowca, poniewaz jechal za szybko (dwa auta zdazyly sie zatrzymac, on -

    Mało istotne, skoro wtargnęła mu przed maskę.

    > nie). Osobiscie mam mieszane uczucia, ale rodzina bojowo nastawiona. Czy
    > mozna to jakos ruszyc? Prosze sie powstrzymac od komentarzy typu "mogla
    > patrzec" itede. Sam poradzilem rodzinie, niech biegna do drogowki, zobacza

    To co powiesz na "nerwosolek dla rodzinki"?

    Postępowanie będzie prowadzone z urzędu przez prokuraturę - bo wątpię,
    żeby w ciągu mniej niż 7 dni wydobrzała.

    Niech rodzinka nie fika tylko zajmie się wzajemnym uświadamianiem, że
    czerwone światło coś jednak oznacza.

    [ciach]

    > Troche ciezko mi myslec obiektywnie, bo z jednej strony jestem kierowca, i
    > wiem, jak jest czasami na drodze, z drugiej zas, nikogo takiego jak moja
    > babcia (z prawie juz licencja lotnika) nigdy juz miec nie bede. Co sadzicie
    > o tym wszystkim?

    Że należy wbijać ludziom w te głupie łby, żeby jeśli już przełażą na
    czerwonym, nie robili tego na ślepo.

    Mogła człowieka zabić - jego, jego pasażerów, ludzi stojących obok
    jezdni (jakby np. wpadł w poślizg).

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)