  • Data: 2005-09-22 23:33:18
    Temat: Re: Babcia mi sie wladowala pod samochod
    Od: "Dulek" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa:
    Że należy wbijać ludziom w te głupie łby, żeby jeśli już przełażą na
    > czerwonym, nie robili tego na ślepo.

    Pisalem, ze zrobilo sie niedobrze, wymioty. Do tego dorzucam 80 lat.
    Zycze Ci, bys mial taka madrosc zyciowa jak moja babcia.

    No widzisz, taki mialem zamiar, znajac Twoja pieniacznosc w stosunku do
    zdarzen drogowych, coby Cie uprzedzic, ze w zasadzie nie oczekuje na Twoja
    opinie.
    Pozdr. Dulek