  • Data: 2005-09-23 05:24:28
    Temat: Re: Babcia mi sie wladowala pod samochod
    Od: "Dulek" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pejti:
    > wlasnie sie ucze prawa karnego i w podreczniku wyczytalem ze nawet jesli
    > kierowca nie przestrzega przepisow (jedzie za szybko) gdy wine ponosi
    > pieszy
    > kierowca jest niewinny
    > czy cos w tym stylu ;) musze doczytac ale to jutro :P

    O to to to to. O taka odpowiedz mi chodzi. Jesli pisza tam, co sie dzieje,
    gdy kolo w zabudowanym wali 80 i na czerwonym laduje mu sie pod kola moja
    babcia, to bylbym wdzieczny za opowiedzenie. Nie wiem, czy ma to jakies
    znaczenie, droga trzypasmowa, najblizszy zdolal sie zatrzymac, srodkowy tez,
    ten od prawej - nie. No, ale mogl przeciez miec ograniczana widocznosc przez
    tych dwoch z lewej. Znaczy, takie jest moje zdanie. Jak pisalem, osobiscie
    do goscia nic nie mam. Ale z checia poznam procedury.
    Pozdr. Dulek