  • 1. Data: 2013-06-11 23:12:23
    Temat: BIK BIG i kafkowskie prawo
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czy instytucje finansowe badając bazy BIK czy BIG nie powinny informować
    dokładnie delikwenta o informacjach jakie uzyskały z tej bazy?

  • 2. Data: 2013-06-11 23:16:24
    Temat: Re: BIK BIG i kafkowskie prawo
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-06-11 23:12, Marek Dyjor pisze:
    > Czy instytucje finansowe badając bazy BIK czy BIG nie powinny
    > informować dokładnie delikwenta o informacjach jakie uzyskały z
    > tej bazy?

    Z BIG i BIK te instytucje kafkowskie pozyskują taką samą wiedzę,
    jaką pozyskać na swój temat może pozyskać delikwent.

    Za mało transparentnie ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2013-06-13 09:54:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 23:16:24 UTC+2 użytkownik Rafał SP Gil napisał:

    > Z BIG i BIK te instytucje kafkowskie pozyskują taką samą wiedzę,
    >
    > jaką pozyskać na swój temat może pozyskać delikwent.
    Delikwent sam uzyska więcej informnacji od tych pozyskanych przez instytucje
    finasowe.

  • 4. Data: 2013-06-13 20:53:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-06-13 09:54, Kris pisze:
    > Delikwent sam uzyska więcej informnacji od tych pozyskanych przez instytucje
    finasowe.

    "TA SAMA WIEDZA" zawiera się w zbiorze "TA SAMA A NAWET WIĘCEJ".

    Odpowiadałem Dyjorowi, że szuka, próbuje kopnąć, ale zamachu
    noga jeszcze nie potrafi zrobić.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90