  • 11. Data: 2004-06-15 09:21:08
    Temat: Re: BEZROBOCIE - jak z nim walczyć ?? czekam na Twoją opinię !!
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    news:cal5l0$68u$3@news.onet.pl...
> [...]
    > jest właśnie problem.
    >
    > Ja bym wprowadził następujący przepis. Bezrobotny jeśli chce otrzymać
    > zasiłek, to musi przez 8 godzin dziennie pozostawać w dyspozycji PUP i
    > czekać na pracę. Podejrzewam, ze bezrobocie by na tyle spadło, że stać by
    > nas było na wypłatę realnych zasiłków. No bo poziom obecnych świadczeń
    > przecież nie pozwala na przeżycie i każdy sobie zdaje sprawę, ze
    > bezrobotny musi coś dorobić na czarno.
    >
    > Cała rzecz w tym, by jakoś odfiltrować rzeczywistych bezrobotnych od tych,
    > którym się albo pracować nie chce, albo też którzy pracują na czarno w

    dokładnie o tym piszę
    zbyt łatwo i wygodnie być bezrobotnym
    a co do stawek to nie jest to mało
    nie chodzi o kasę wprost do łapki
    ale o zus itp
    do kupy ponad 1000 się zbierze.

  • 12. Data: 2004-06-15 12:53:19
    Od: "Lukasz Huchwajda" <m...@g...pl>

    tch <t...@w...pl> napisał(a):

    > moja opinia
    > wystarczy zapewnić bezrobotnym
    > na czas pobierania zasiłku prace porządkowe na rzecz miasta,
    > aby przypadkiem nie czuli się zażenowani faktem brania pieniędzy za nic,
    > i problem rozwiąże się sam
    > w pierwszej turze bezrobocie spadnie o 50%
    > w drugiej jeszcze o 30%
    > trzecia tura nie będzie potrzebna minimalne bezr. się przyda.
    >
    > i proszę mnie przekonać że tak nie będzie.

    Piszesz takie bzdury, ze nie wiadomo czy sie smiac czy plakac. Wiesz co to
    jest ekonomia?

    _
    Megash

  • 13. Data: 2004-06-15 19:17:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > do kupy ponad 1000 się zbierze.

    No i co z tego. Spróbuj przeżyć miesiąc z rodziną za te kilkaset złotych.
    Tak więc wysokość owego zasiłku w mojej ocenie z góry dopuszcza, że ludzie
    muszą sobie coś gdzieś dorobić.

  • 14. Data: 2004-06-16 00:34:35
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Lukasz Huchwajda" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Piszesz takie bzdury, ze nie wiadomo czy sie smiac czy plakac. Wiesz co to
    > jest ekonomia?
    >

    > _
    > Megash

    a ty wiesz?
    to powiedz a nie pajacuj.
    może czegoś się dowiem
    jestem otwarty na nowe doświadczenia.
    w przeciwieństwie do ciebie jestem praktykiem a nie teoretykiem
    gawędziarzem.