  • 1. Data: 2004-06-13 18:17:07
    Temat: sasiadka z pianinem
    Od: "Gosia" <m...@w...pl>

    Witam Wszystkich
    Mam problem z sasiadka ktora mieszka podemna i calymi dniami gra na
    pianinie, bylam juz u niej 3 razy i nic nie pomoglo i juz nie wiem co mam
    robic gdyz teraz to ja wychodze na natreta. Prosze o pomoc tych ktorzy maja
    lub mieli podobny problem
    z gory dziekuje
    G.Z

  • 2. Data: 2004-06-13 19:08:27
    Temat: Re: sasiadka z pianinem
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Gosia* [ m...@w...pl ] napisał(a):

> [...]
    > co mam robic gdyz teraz to ja wychodze na natreta. Prosze o pomoc
    > tych ktorzy maja lub mieli podobny problem

    ja nie mialem takiego problemu, ale niestety podejrzewam, ze niewiele
    zdzialasz... wiem, ze jest taki przepis, ktory okresla dopuszczalna
    glosnosc w decybelach (tylko ktory komisariat ma urzadzenie do pomiaru
    glosnosci? :P)
    sadze, ze pianino nie jest zbyt glosne i nie przekracza dopuszczalnej
    normy
    wydaje mi sie, ze takze cisza nocna (22-6) jest zachowana
    mozesz sprobowac zglosic zaklocanie na policje, ale nie wiem jakie
    moga byc skutki

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 3. Data: 2004-06-13 19:26:53
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : Witam Wszystkich
[...]
    :
    :
    sorrry za dosadnosc ale wlacz na cala pizde techno w godzinach 21.00-22.00
    (mozesz)
    i od 6.00 do 7.00 rano. Powiedz ze przestaniesz kiedy ona przestanie.

    P.

  • 4. Data: 2004-06-13 19:43:14
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Przemyslaw* *Rokicki* [
    b...@l...myslnik.office.wycinamy.com ] napisał(a):

> [...]
    > 21.00-22.00 (mozesz)
    > i od 6.00 do 7.00 rano. Powiedz ze przestaniesz kiedy ona

    w teorii nie mozna... jak juz wspomnialem istnieja ograniczenia...
    ale i tak ten przepis jest martwy bo ludzie remontuja to wiertarka
    cicha nie jest... mysle ze ten pomysl jest dobry :) przynajmniej babka
    przestanie giercowac na klawiszach :)

  • 5. Data: 2004-06-13 19:52:07
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > (mozesz)
    > i od 6.00 do 7.00 rano. Powiedz ze przestaniesz kiedy ona przestanie.

    niekoniecznie techno ale cokolwiek w innym metrum. efekt murowany.
    sprawdzone!
    i koniecznie nalezy polozyc kolumny glosnikami do podlogi. po co halasowac
    sasiadom obok czy z gory? :-)))

    pozdro
    ape

  • 6. Data: 2004-06-13 22:48:03
    Od: "Mariusz Murawski" <m...@w...pl>

    > niekoniecznie techno ale cokolwiek w innym metrum. efekt murowany.
    > sprawdzone!
    > i koniecznie nalezy polozyc kolumny glosnikami do podlogi. po co halasowac
    > sasiadom obok czy z gory? :-)))

    Przykrecenie głosnika do podlogi (membrana w dol) wprowadzi podloge w
    wibracje a to spoteguje efekt.

    Mariusz M.

  • 7. Data: 2004-06-14 08:14:12
    Od: "Beeslip" <c...@p...onet.pl>

    Hmm, zaproponowane pomysly sa dobre i skuteczne. Ja osobiscie mialem
    sasiada, ktory gral na jakims saksofonie czy czyms w tym stylu i strasznie
    mi ten dzwiek dzialal na uzebienie- szczegolnie, ze gral w niedziele, kiedy
    wszedzie dookola byla cisza i spokoj. Nie bawilem sie w policje-po co
    narazac sasiada na jakies nieprzyjemnosci ;), tylko w czasie gdy zaczynal
    grac, ja mialem juz wystawione za okno glosniki i wielka tube bassowa.
    Muzyka grala (techno) do momentu, gdy sasiad przestawal-przewaznie po 5
    minutach dawal za wygrana. Ostatnio zauwazylem ze wogole juz nie gra.
    Mission completed :)