  • 1. Data: 2004-06-13 15:40:56
    Temat: ODSTĄPIENIE OD UMOWY?
    Od: Magda<p...@n...pl>

    Witam,

    pomóżcie, bardzo proszę. Zleciłam (na mocy umowy) napisanie
    artykułu. Osoba, która miała go napisać - jeszcze przed rozpoczęciem
    współpracy, złamała jeden z obowiązków wynikających z umowy (zakaz
    konkurencji). Chciałabym rozwiązać z nią tę umowę, ale nie wiem na
    co się powołać. Niestety w umowie nie została przewidziana sankcja za
    złamanie w/w postanowienia. Czy mogę odstąpić od umowy?

    Może mieliście jakąś podobną sprawę?

    pozdrawiam,
    Magda

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-06-14 07:17:37
    Temat: Re: ODSTĄPIENIE OD UMOWY?
    Od: Magda<p...@n...pl>

> [...]
    > Magda
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    Podpowiedzcie coć, bardzo proszę . . .

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-06-14 09:18:34
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Magda wrote:
    > Podpowiedzcie coć, bardzo proszę . . .

    Zgadywać mamy co było w umowie i jaka to była umowa?

    KG