eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAwaria nowej drukarki fiskalnej › Re: Awaria nowej drukarki fiskalnej
  • Data: 2010-08-25 11:36:11
    Temat: Re: Awaria nowej drukarki fiskalnej
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-08-25 13:28, s...@a...pl pisze:
    >> Jeśli mówisz o wymianie towaru na nowy, to niestety w przypadku urządzeń
    >> fiskalnych to tak nie działa.
    >
    > Nie zauważyłem, by w KC było wyłączenie urządzeń fiskalnych. Możesz
    > wskazać, bo mam wrazenei że tworzysz urban legend. Zaraz odezwą się np.
    > głosy, że skoro zrobili meble na wymiar, to ich reklamować z tytułu
    > rękojmi i ich wymiany na nowe żądać nie można.
    Oczywiście że można żądać wymiany, ale wiąże się to nie tylko z fizyczną
    wymiana urządzenia ale również z procedurą odczytu kasy, protokołami i
    ze sporą korespondencją z US.
    Możliwe, że serwis dał ciała, bo nie powinien fiskalizować urządzenia
    które nie działało poprawnie. Bardziej jednak możliwe że autor wątku ma
    program który wiesza urządzenie i po jego stronie leży problem.

    To jak z meblami na wymiar, możesz je reklamować, ale nie dostaniesz od
    ręki paczki z nowym meblem robionym na zamówienie bo trzeba go zrobić.
    Jak kupujesz szafkę z Ikei to (pomijając procedurę reklamacyjną) mogą Ci
    ją wymienić od ręki. Wracając do urządzenia fiskalnego, to nie jest
    komputer który wymieniasz, odtwarzasz dysk z backupu i chwilę później
    już pracujesz dalej.

    --
    MZ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1