  • Data: 2010-08-25 13:31:58
    Temat: Re: Awaria nowej drukarki fiskalnej
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-25 15:16, Dariusz Domagała pisze:

    > Zanim zrobisz z tego sobie ubaw i dokonasz oceny to przeczytaj wszystkie
    > posty
    > w wątku! Poprawiłem się szybciej niż Ty rozpocząłeś komentarz więc myślę
    > że mój post z 13:42 powinieneś widzieć.

    Nie 13:42 tylko 13:52. 3 min różnicy. Zobaczyłem go jak wysłałem swój i
    odświeżyło. Co nie zmienia faktu że poważne doradzanie komuś kasy
    fiskalnej tylko na podstawie informacji "20-30 paragonów i przenośna" to
    lekko nieprofesjonalne. No ale może się mylę, w końcu naprawdę dawno
    robiłem pierwsze uprawnienia (96 rok) i może teraz już się nie pyta
    klienta do czego i z czym chce używać kasy, ile ma towarów i na jakich
    funkcjach mu zależy tylko wciska się jedyny słuszny model jednego
    słusznego producenta z którym się akurat współpracuje.

    > j/w
    owszem, właśnie j/w

    > A co to przestępstwo? Do czego mam sie przyznać?
    > Tak jestem serwisantem Novitusa - tak jak Ty Elzabu i nie mam zamiaru
    > wdawać sie w polemikę o wyższości .....
    Nie, to nie jest przestępstwo. I nie zamierzam dyskutować o wyższości,
    bo każdy producent w czymś się specjalizuje. Dlatego uważam że to że
    mogę zaproponować coś z oferty 3 wiodących od lat na rynku producentów
    będzie lepsze od Twojej wiedzy specjalizowanej w Novitusie, bo dzięki
    temu zawsze dobierałem urządzenie pod konkretne oczekiwania klienta a
    nie odwrotnie.

    --
    MZ