  • Data: 2010-08-25 13:16:53
    Temat: Re: Awaria nowej drukarki fiskalnej
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i530bf$ne6$1@news.onet.pl...

    > Heheheh. I oto mamy przykład jak nie kupować urządzenia fiskalnego.

    Zanim zrobisz z tego sobie ubaw i dokonasz oceny to przeczytaj wszystkie
    posty
    w wątku! Poprawiłem się szybciej niż Ty rozpocząłeś komentarz więc myślę
    że mój post z 13:42 powinieneś widzieć.

    > Kolega zapytał o KASĘ fiskalną, ale podał za mało informacji żeby pomóc
    > mu wybrać optymalne urządzenie cena/możliwości. Ty bez wnikania w
    > szczegóły jego potrzeb zaproponowałeś mu DRUKARKĘ fiskalną która mu się
    > na 99,9% nie sprawdzi, choćby dlatego że nie pisze nic o posiadaniu tam
    > komputera z programem sprzedażowym. Dla 20-30 paragonów dziennie
    > kupowanie drukarki fiskalnej + kompa + softu się zwyczajnie nie opłaca.

    j/w

    > Przyznaj się, jesteś serwisantem Novitusa ?:>

    A co to przestępstwo? Do czego mam sie przyznać?
    Tak jestem serwisantem Novitusa - tak jak Ty Elzabu i nie mam zamiaru
    wdawać sie w polemikę o wyższości .....

    Darek