  • 1. Data: 2007-06-15 19:48:23
    Temat: Art. 191 p.1 KK - pytanie ?
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Witam

    Mam pytanie: czy osoba niepełnoletnia, która ukończyła 15 lat i jest w pełni
    świadoma swojego postepowania, zagradzając wejście do klatki schodowej, a
    tym samym wejście pośrednie do lokalu mieszkalnego, za pomocą psa (rasa Tosa
    Inu - cholernie agresywne bydle, w konkretnym przypadku), a pies już rzucił
    się na ta osobę i ją dotkliwie ugryzł (sprawa w Sądzie Grodzkim) popełnia w
    jakiś sposób przestępstwo z artykułu jak w temacie ? Prosby o usunięcie psa
    nic nie dają, robi to celowo, a jej tatuś (świeżo po odsiadce c.a. 8 latek)
    rzuca się i straszy pobiciem, bo wg niego prośby, a w rezultacie wezwania do
    usunięcia zwierzęcia są straszeniem córki. Ponadto gówniara potrafi stanąć
    na parkingu z pieskiem i nie reaguje na wezwania do usunięcia się.
    Wyszkolona przez tatusia jak sie patrzy. Sytuacja jest chora bo jak się
    ruszy gówniarę to albo bedzie zapewne napaść, o ile piesek wczesniej nie
    odgryzie ręki. Jak się da staremu po ryju to pewnie przyjedzie watacha
    koleszków i nie bedzie juz kolorowo, a przy okazji jak ojczulek bedzie miał
    lepsze "kopyto" to można na własne życzenie dostać po ryju. Wybraną opcja
    zatem jest interwencja prawna tylko z jakiego paragrafu ?

    Za wszelkie sugestie i pomoc wielkie dzieki.

    Pozdrawiam Sławek

  • 2. Data: 2007-06-15 20:01:22
    Temat: Re: Art. 191 p.1 KK - pytanie ?
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "Slawek" <s...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > prawna tylko z jakiego paragrafu ?
    >
    > Za wszelkie sugestie i pomoc wielkie dzieki.

    nie macie tam jakiegos dzielnicowego, zeby sie temu przyjrzal z daleka?

  • 3. Data: 2007-06-15 20:27:39
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Jest ale tak się przyjżał, że po pierwszym zawiadomieniu i pogryzieniu przez
    psa, po 1,5 miesiącu zagineła cała dokumentacja sprawy.

    Dobre, nie... ? :-)

    Tu chodzi o moich rodziców, bo osobiscie to bym kolesia nalał po pysku i
    kwita ale potem bedzie się mścił na staruszkach, a mieszkam zdziebko dalej.
    Wolę zatem pomóc im rozwiazać problem przy pomocy prawa.

    Pozdrawiam Sławek

  • 4. Data: 2007-06-15 21:28:11
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    Slawek napisał:
    > Tu chodzi o moich rodziców, bo osobiscie to bym kolesia nalał po pysku i
    > kwita ale potem bedzie się mścił na staruszkach, a mieszkam zdziebko dalej.
    > Wolę zatem pomóc im rozwiazać problem przy pomocy prawa.
    Myślisz, że jak mu dowalą grzywnę, to się nie będzie mścił?

    > Pozdrawiam Sławek
    Pozdrawiam, argothiel

  • 5. Data: 2007-06-15 21:56:17
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    No ale to zostawi prawny i trwały ślad, więc wszelkie dalsze działania z
    jego strony będą kojarzone z ta sprawą bo zawsze jest motyw działania. Jak
    ja mu obije ryja to on złoży zawiadomienie, a jak on mi obije ryja to też ja
    beknę bo wszak co mam do tej sprawy, że rzucam się na kolesia. Poza tym nie
    chciałbym zadzierać z kims kto już ma z prawem kolizję, a również biore pod
    uwagę, że koleś próbuje wyładowac emocje i zwyczajnie zastraszyć bo tak
    zazwyczaj jest z tymi co maja wielkie gęby.

    Dzieki i pozdrawiam Sławek

  • 6. Data: 2007-06-15 23:28:18
    Od: "Krynix." <aabjus@tp_niet.ua>

    Slawek wrote:
> [...]
    > już ma z prawem kolizję, a również biore pod uwagę, że koleś próbuje
    > wyładowac emocje i zwyczajnie zastraszyć bo tak zazwyczaj jest z tymi
    mozesz psa otruc :)

  • 7. Data: 2007-06-16 06:14:41
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "Krynix." <aabjus@tp_niet.ua> wrote in message
    > mozesz psa otruc :)

    Tez o tym myslalem. Ale prawdopodobnie w krotkim czasie pojawi sie drugi :>

  • 8. Data: 2007-06-16 08:45:18
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Krynix. napisał(a):
    > mozesz psa otruc :)

    myslisz ze takich rad mozesz bezkarnie udzielac ?

    --
    KONIECZNEJ!! <<
    Prawo ma byc dla zwykłychludzi, nie dla liberałów chcących chronic
    przestepców!
    http://www.zbigniewziobro.org/content/view/19/30/

  • 9. Data: 2007-06-16 17:11:10
    Od: Andrzej Wróblewski <c...@c...pl>

    Krynix. napisał(a):
    > mozesz psa otruc :)

    A Ty mozesz sie sam zglosic na policje, ze nawolujesz do popelnienia
    przestepstwa. Oszczedzisz innym zachodu ;-)

    Pozdrawiam,

    Andrzej