  • Data: 2007-08-25 16:23:52
    Temat: Re: Apelacja w sprawie karnej
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysiek pisze:

    > po drugie - pytanie na początku było proste - czy w sytuacji, gdy tylko
    > obrońca lub oskarżony składa apelację od wyroku, sąd II instancji może
    > zaostrzyć wyrok? nie może; jeżeli są wyjątki, to mi je wskaż; jak dotąd
    > żadne tu nie padły;

    Przecież ci już wskazano. Czyżbyśmy nie rozumieli tego co czytamy czy
    piszemy?

    Jako początkującemu adwokatowi dam ci radę: nie odpowiadaj na pytania
    gdy nie znasz całego stanu faktycznego. Więc skoro są od czegoś wyjątki
    do spytaj pytającego przede wszystkim o te wyjątki, a potem dopiero
    odpowiadaj. Nie zakładaj z góry że to nie sytuacja wyjątkowa.

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/