  • Data: 2007-08-25 19:45:33
    Temat: Re: Apelacja w sprawie karnej
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > po pierwsze pisz z polskimi literami, bo czyta się ciebie, jakbyś dopiero
    co
    > się uczył pisać;
    > po drugie - pytanie na początku było proste - czy w sytuacji, gdy tylko
    > obrońca lub oskarżony składa apelację od wyroku, sąd II instancji może
    > zaostrzyć wyrok? nie może; jeżeli są wyjątki, to mi je wskaż; jak dotąd
    > żadne tu nie padły

    No przeciez kurde ktos Ci wszcesniej wskazal odpowiedni artykul !

    Napisze Ci to łopatologicznie : w przypadku zastosowania art 335, 387 kpk i
    60 kk paragraf ktorys tam wnisienie apelacji przez oskarzonego lub jego
    obronce, bez rownoczesnego wniesienia apelacji drugiej strony na niekorzysc,
    moze spowodowac orzeczenie na niekorzysc.
    Sorry, za brak polskich znakow - jesli to dla Ciebie az tak istotne.

    Cezar