eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAnulowanie zamówienia przez sklep internetowy › Re: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.icp.pl!news.icp.pl!not-for-
    mail
    From: "ron" <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
    Date: Wed, 25 Jan 2006 14:24:02 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 11
    Message-ID: <dr7ugn$lbi$1@opal.icpnet.pl>
    References: <1d5bikudqgiv5.irp4gp1la8rz$.dlg@40tude.net>
    <dr7so8$qtl$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: c74-210.icpnet.pl
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1138195799 21874 62.21.74.210 (25 Jan 2006 13:29:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Jan 2006 13:29:59 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:361620
    [ ukryj nagłówki ]

    > A to, ze nie dochowali nalezytej
    > starannosci nie moze Cie obciazac.

    Ale chyba nie o to chodzi, że sklep chce sfinalizować transakcję z wyższą
    ceną tego produktu, tylko przedmówczyni chce wykorzystać błąd sklepu, który
    pomylił się w ustawieniu ceny na przedmiot. Chyba, że coś źle zrozumiałem.

    Pozdrawiam
    Kamil


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1