  • Data: 2006-01-25 14:17:58
    Temat: Re: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <18aounyqo2gdp$.g2fbgmdzqxge.dlg@40tude.net>, dream3r wrote:

    > Niestety po wymianie maili z obsługą sklepu okazało się, iż gdzieś na
    > stronie sklepu istnieje następujący zapis:
    >
    > "Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu
    > Handlowego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z
    > art. 71 k.c.)."

    Nie podałeś cen, ale jest jeszcze przepis (nie podam konkretów, bo nie
    pamiętam, ale pojawił się w podobnej dyskusji), że jesli widać, że
    sprzedawca ewidentnie się pomylił (np. 600 zamiast 6000), to też nie
    można żądać sprzedaży po podanej cenie.

    Renata, domorosły prawnik, mam nadzieję, że dobrze mi świta:)