eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAnulowanie zamówienia przez sklep internetowy › Re: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
  • Data: 2006-01-25 15:59:48
    Temat: Re: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
    Od: dream3r <d...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 25 Jan 2006 15:20:48 +0100, ron wrote:

    > Ech, takie ogólne odczucie... cwaniactwo Polaków nie zna granic :)

    Cwaniactwo? To w takim razie co należy robić? Pytać się sprzedawcę za
    każdym razem, czy podana cena jest prawidłowa? To nie moja wina, że ktoś
    się pomylił. Sprzedawca powinien chyba kontrolować to co wystawia na
    sprzedaż. A w razie pomyłki przynajmniej przeprosić za zaistniałą sytuację.
    Mi po prostu anulowano zamówienie.
    Takie moje odczucie... :)

    --
    pozdrawiam
    dream3r

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1