eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAnulowanie zamówienia przez sklep internetowy › Re: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
  • Data: 2006-01-26 11:34:49
    Temat: Re: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
    Od: dream3r <d...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 26 Jan 2006 00:09:30 +0100, Paweł Sakowski wrote:

    > Do pytającego: napisz konkretniej co było w tej informacji po przyjęciu
    > zamówienia.

    Po złożeniu zamówienia informacja na stronie www pojawił się komunikat:
    "Dziękujemy za złożenie zamówienia
    Otrzymasz również kopię zamówienia e-mailem, które może potwierdzać nasz
    pracownik. Prosimy pamiętać, że złożone zamówienie jest oficjalnym
    zamówieniem w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Nie wywiązanie się z obowiązku
    odbioru i zapłaty za zamówione produkty może doprowadzić, w skrajnym
    przypadku, do wyciągnięcia konsekwencji na drodze sądowej.
    Twoje zamówienie otrzymało numer: xxxxx"

    Potem otrzymałem e-mailem listę zamówionych produktów, podane przeze mnie
    dane adresowe itd.

    --
    pozdrawiam
    dream3r

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1