eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAnulowanie zamówienia przez sklep internetowy › Re: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
  • Data: 2006-01-25 13:37:57
    Temat: Re: Anulowanie zamówienia przez sklep internetowy
    Od: dream3r <d...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 25 Jan 2006 14:24:02 +0100, ron wrote:

    > Ale chyba nie o to chodzi, że sklep chce sfinalizować transakcję z wyższą
    > ceną tego produktu, tylko przedmówczyni chce wykorzystać błąd sklepu, który
    > pomylił się w ustawieniu ceny na przedmiot. Chyba, że coś źle zrozumiałem.

    Przedmówca :)
    Istonie sklep nie chce finalizować transakcji. Została anulowana. Chodzi
    tylko o to, czy ma do tego prawo?

    --
    pozdrawiam
    dream3r

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1