  • Data: 2015-02-23 11:57:41
    Temat: Re: Antenowe Instalacje Zbiorcze
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Aktualnie wszystkie sprzedawane anteny maja fabryczny wzmacniacz antenowy,
    >wiec wystarczy jedna >antena na wiele telewizorów.

    Ale ja mam jeden telewizor, to nie na temat.

    >Dekodery DVB-T potrzebne są tylko do telewizorów starego typu.
    Też nie na temat, z ilości dekoderuw w sklepie wnioskuję , że to polska
    norma.

    >...Jeżeli ośrodek nadawczy znajduje sie po drugiej stronie bloku,
    > to najlepiej zamontować antenę na dachu (wtedy wzmacniacz jest konieczny)
    > .
    Nie masz dużego pojęcia o tym o czym piszesz, pod żadnym względem, ani
    tehniki, ani prawa.
    Na dah spułdzielnia nie wpuści, ma prawo.
    Wzmacniacz wzmacnia sygnał pszede wszystkim na odcinku kabla pomiędzy anteną
    a telewizorem lub dekoderem, więc dla anteny na dahu jest wskazany, dla
    anteny na balkonie nie, bo jest blisko a zniekształca sygnał.
    Lepsze jest rozwiązanie Wiesiaczka- nastawienie anteny na sygnał odbity od
    bloku obok, testowałam jakiś czas dla jednego multipleksu, całkiem niezły
    sygnał.

    >A tak wogóle to najlepiej wypiąć sie na Spółdzielnię Mieszkaniową (szkoda
    >zdrowia i nerwów).

    Aniby dlaczego mam te 500zł wydawać jak się nalezy prawnie od spułdzielni.
    Na ulicy ta kwota nie leży.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)