  • Data: 2015-02-24 08:03:19
    Temat: Re: Antenowe Instalacje Zbiorcze
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .02.2015 o 06:58 Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:

    > To wszystko prawda. Dodam tylko, że próbowałem odbierać TV anteną ze
    > wzmacniaczem i niestety, odbiór był gorszy od wykonanej samodzielnie z
    > kawałka drutu anteny bez żadnego wzmacniacza (w śródmieściu Warszawy).

    A jednak złapałem się na pewnej śmiesznostce.
    Określenie "odbicia lustrzane" - lekko głupie.
    Po prostu odbicia. Określenie "lustrzane" jest tu niewłaściwe.

    Wbrew obiegowym opiniom - zanim ktoś kupi antenę, warto wetknąć kawałek
    drutu do wejścia antenowego i sprawdzić.
    Nie zaszkodzi, a doświadczenie może być ciekawe :)

    --
    Trefniś