eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro - kradzież tel. przez poczt › Re: Allegro - kradzież tel. przez poczt
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.t
    pi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "salto" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - kradzież tel. przez poczt
    Date: Tue, 16 Mar 2004 20:35:05 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 59
    Message-ID: <c37ksh$ld8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <c37dj4$4u6$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pj23.rzeszow.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1079465683 21928 80.49.1.23 (16 Mar 2004 19:34:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Mar 2004 19:34:43 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:200949
    [ ukryj nagłówki ]

    witam

    mam pare uwag szczerze mowiac chyba niewiele one pomoga ale wydaly mi sie
    istotne w sensie ogolnym
    sam handluje troche na allegro - i osobiscie zawsze stosuje zasade scieslego
    ustalenia parametrow przesylki tak zeby zawsze bylo wiadomo kto za co
    odpowiada w tym przypadku jesli jak rozumiem nastapila wplata z gory, paczka
    miala byc normalna priorytetowa a okreslenie wartosci nie przyszlo do glowy
    sprzedajacemu - to wiemy, ani kupujacemu - to zalozenie to OCZYWISTYM WYDAJE
    SIE BYC FAKT ZE OBIE STRONY PONOSZA TE SAMA ODPOWIEDZIALNOSC ZA TE SYTUACJE
    ( w tym kontekscie uwaga :
    "jak możemy pomóc jako sprzedający sympatycznemu Allegrowiczowi
    > oprócz zrobienia dymu na poczcie???? Co dalej - ma szansę na zwrot kasy
    czy
    > jakieś odszkodowanie, my go nie oszukaliśmy " - jest zwykla ucieczka od
    dopowiedzialnosci )

    jasnym jest ze gdyby ktoras ze stron upierala sie przy paczce bez wartosci
    a druga przy opcji przeciwnej odpowiedzialnosc bylaby oczywista, gdyby
    strona wymuszajaca wysylke paczki bez wartosci byl kupujacy cytowana w
    nawiasie wypowiedz bylaby w 100% uzasadniona


    na koniec praktyczna uwaga - najlepiej w tej sytuacji skorzystac z opcji
    zabezpieczenia allegro (to zdaje sie max 300pln - ale pozwoli zmniejszyc
    koszty przypadajace na kazda ze stron do ok 150 pln - oczywiscie takie w
    mojej ocenie jest uczciwe i rzetelne rozwiazanie problemu - a przeciez
    stwierdzenie -" kurcze już wszędzie są
    > złodzieje!!!! "- trzeba miec w pamieci - choc moze warto je probowac
    weryfikowac!!!

    pozdrawiam salto




    Użytkownik "Necka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c37dj4$4u6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > W dniu wczorajszym przez Allegro sprzedaliśmy telefon komórkowy. Paczka
    > została nadana na poczcie jako priorytet - została opieczetowana przez
    Panią
    > w okienku, zważona... Pani spytała co jest w środku - powiedzieliśmy, że
    > telefon komórkowy (wartość ok. 600 zł). W dniu dzisiejszym Allegrowicz
    > otrzymał priorytet - paczka była otwarta i lżejsza o wagę
    telefonu...spisał
    > protokół na poczcie...paczka nie była nadana jako wartościowa - bo nikt z
    > nas o tym nie pomyślał, a pracownica na poczcie nie zwróciła nam na to
    > uwagi... jak możemy pomóc jako sprzedający sympatycznemu Allegrowiczowi
    > oprócz zrobienia dymu na poczcie???? Co dalej - ma szansę na zwrot kasy
    czy
    > jakieś odszkodowanie, my go nie oszukaliśmy - kurcze już wszędzie są
    > złodzieje!!!! To na pewno zrobili ludzie z paczkarni w Gdańsku...
    >
    >
    > Monika
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1