  • Data: 2004-03-17 18:30:12
    Temat: Re: Allegro - kradzież tel. przez poczt
    Od: "Necka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Monika
    Użytkownik "salto" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:c37ksh$ld8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > mam pare uwag szczerze mowiac chyba niewiele one pomoga ale wydaly mi sie
    > istotne w sensie ogolnym
    > sam handluje troche na allegro - i osobiscie zawsze stosuje zasade
    scieslego
    > ustalenia parametrow przesylki tak zeby zawsze bylo wiadomo kto za co
    > odpowiada w tym przypadku jesli jak rozumiem nastapila wplata z gory,
    paczka
    > miala byc normalna priorytetowa a okreslenie wartosci nie przyszlo do
    glowy
    > sprzedajacemu - to wiemy, ani kupujacemu - to zalozenie to OCZYWISTYM
    WYDAJE
    > SIE BYC FAKT ZE OBIE STRONY PONOSZA TE SAMA ODPOWIEDZIALNOSC ZA TE
    SYTUACJE
    > ( w tym kontekscie uwaga :
    > "jak możemy pomóc jako sprzedający sympatycznemu Allegrowiczowi
    > czy
    > dopowiedzialnosci )
    >
    > jasnym jest ze gdyby ktoras ze stron upierala sie przy paczce bez
    wartosci
    > a druga przy opcji przeciwnej odpowiedzialnosc bylaby oczywista, gdyby
    > strona wymuszajaca wysylke paczki bez wartosci byl kupujacy cytowana w
    > nawiasie wypowiedz bylaby w 100% uzasadniona

    NIE WIEM JAK KUPUJĄCY, ALE MY NIE WIEDZIELIŚMY, ŻE W PRZYPADKU STRATY
    ZAWARTOŚCI PACZKI KUPUJĄCY BĘDZIE MIAŁ PROBLEMY Z UZYSKANIEM ODSZKODOWANIA.
    Z TEGO CO SIE ZORJENTOWALISMY DOŚĆ DUŻO TELEFONÓW SPRZEDAŁ I KUPIŁ PRZEZ
    ALLEGRO I ZAWSZE WSZYSTKO BYŁO OK. ZAWSZE WYSYŁAŁ ZWYKŁĄ PACZKĄ - JAK TYM
    RAZEM. I ŻEBY BYŁO JASNE - FACET JEST SYMPATYCZNY, NIE MA W STOSUNKU DO NAS
    ŻADNYCH ROSZCZEŃ,A MY PO PROSTU O NIM MYŚLIMY I CHCIELIBYŚMY POMÓC