  • Data: 2004-03-17 18:06:29
    Temat: Re: Allegro - kradzież tel. przez poczt
    Od: "Necka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie, jako paczka priorytetowa... Kupujący podobno nie raz zwykłym
    priorytetem wysyłał różne rzeczy i zawsze było oki... na jego prośbę
    wysłaliśmy zwykłym proiorytetem (on ponosił koszt) Podobno dostanie w
    najgorszym wypadku zwrot za przesyłkę (10 zł), w najlepszym
    dziesięciokrotność tej kwoty (100 zł) - wiem od znajomej z poczty.
    Monika

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości
> [...]
    Panią