  • Data: 2004-03-17 19:06:46
    Temat: Re: Allegro - kradzież tel. przez poczt
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Necka napisał(a):

    > Nie, jako paczka priorytetowa...

    No to masz problem jeśli nie była to przesyłka polecona. W takiej sytuacji
    Poczta nie odpowiada za przesyłkę, ponieważ jest to przesyłka
    nierejestrowana

    >Kupujący podobno nie raz zwykłym
    > priorytetem wysyłał różne rzeczy i zawsze było oki...

    To nie ma żadnego znaczenia. Ja też kilkadziesiąt razy wysłałem zwykłym
    priorytetem i zawsze dochodziło a w styczniu wsiąkło mi 7 przesyłek

    > na jego prośbę
    > wysłaliśmy zwykłym proiorytetem (on ponosił koszt)

    Na jego prośbę? Technicznie rzecz biorąc to odbiorca ponosi ryzyko swojej
    niefrasobliwości. Skoro chciał zaoszczędzić na przesyłce to sam jest sobie
    winien. Jesteś w posiadaniu korespondencji od Kupującego, że to na jego
    *wyraźne* życzenie telefon ma być przesłany zwykłym priorytetem?

    >Podobno dostanie w
    > najgorszym wypadku zwrot za przesyłkę (10 zł),

    Nie dostanie. Nic się nie należy

    w najlepszym
    > dziesięciokrotność tej kwoty (100 zł) - wiem od znajomej z poczty.

    Tylko, jeśli jest to przesyłka polecona

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*