  • Data: 2004-03-17 16:19:52
    Temat: Re: Allegro - kradzież tel. przez poczt
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości
    news:1vpv0cte77gl0.11pucq3yl3imd.dlg@40tude.net...
    > Necka napisał(a):
    > Wysłałeś to poleconym? To przynajmniej dostałbyś odszkodowanie na poziomie
    > 100 złotych, ale jeśli nie to nie masz najmniejszych szans. Jestem w tej
    > samej sytuacji z tym, że ja wysyłałem jakieś drobiazgi o wartości do 60
    > złotych.

    Jak wysłał paczką też jakąś tam kwotę dostanie - krotność opłaty za
    paczkę.
    Jeśli paczka przyszła rozbebeszona, można próbować wydusić z poczty
    odszkodowanie pokrywające straty, strasząc ich "nie dołożeniem należytej
    staranności podczas przesyłki", gdyż nie jest to sytuacja losowa, że paczka
    zagineła, tylko została oszabrowana przez pracowników, a za swoich
    pracowników odpowiedzialna jest poczta. Ale znając pocztę to bez sądu by się
    w tym przypadku nie obeszło :(

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net