  • 21. Data: 2010-11-09 14:19:59
    Temat: Re: Allegro - jak odzyskać pieniądze ?
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    > Rozpocznij spór transakcyjny w Allegro. Z moich doświadczeń ( 3
    > spory) wynika, że dobrze robi to sprzedawcom na morale. Bez względu
    > na wynik sporu wystawiłbym negatywny komentarz. Takich bubków trzeba
    > eliminować z grona sprzedających i tyle.

    zwlaszcza kiedy allegro wymyslilo sobie ze chce kopie umowy rachunku
    bankowego i kopie dowodu, buahaha, co za frajerem trzeba byc by cos
    takiego wysylac

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 22. Data: 2010-11-09 14:20:14
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-08 23:27, animka pisze:

    > Policja jest od tego, żeby się "bawić".

    dziecmi neo

  • 23. Data: 2010-11-09 14:22:17
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-08 23:11, animka pisze:

    > To dziwne bo Allegro przesyła pieniądze natychmiast i w tym samym dniu
    > są już na koncie. Allegro przesyła na maila zawiadomienie, że sprawdawca
    > otrzymał pieniadze.

    nie, dostajesz maila ze payU na konto dostalo pieniadze ktore jest
    powiazane z kontem pza sprzedawcy, ale sprzedawca tych pieniedzy na
    pewno nie otrzymal jeszcze

  • 24. Data: 2010-11-09 18:52:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Nov 2010, ąćęłńóśźż wrote:

    > Znaczy poświęcą kilka roboczogodzin z naszych podatków żeby stwierdzić, że poniżej
    300 zł to nie przestępstwo.

    Nie pisz głupot - być może poświęcą z podatków, być może umorzą albo
    co, ale *nie* z powodu kwoty!
    Limit kwotowy dotyczy wyłącznie *kradzieży*.
    A tłumaczenie, że oszustwo czy szalbierstwo kradzieżą *nie są*, więc
    limit ich *nie dotyczy* (nie mają cechy "miał dobro majątkowe
    i *zostało mu zabrane bez jego zgody*") robi się dość uciążliwe...
    (i jak widzę nikomu się już nie chciało po raz n-ty).

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2010-11-09 20:22:05
    Od: Adam Gołaszewski <g...@n...podam.pl>

    On 11/08/2010 09:41 PM, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Hm... (nie sprawdzałem) - podmiot realizujący PzA jest
    > odrębny od allegro? Zgrabnie to zorganizowali :>

    Tak jak i każda inna firma to zgrabnie organizuje, bo nie każda firma
    może być Agentem Rozliczeniowym.

    Płatność z allegro niczym nie różni się od płatności w merlinie,
    intercity czy gdziekolwiek indziej, gdzie możesz płacić przelewem.

  • 26. Data: 2010-11-09 21:35:39
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Zgłaszałeś cokolwiek "stójkowemu"??
    Średnio w 3 przypadkach na 4 policja odmawia przyjecia ode mnie czegokolwiek, z
    bardzo różnych kodeksów.
    Dla policji zgłoszenie to jak święcona woda dla diabła ;-))

    -----

    | A tłumaczenie, że oszustwo czy szalbierstwo kradzieżą *nie są*, więc limit ich *nie
    dotyczy* robi się dość uciążliwe.

  • 27. Data: 2010-11-09 21:55:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-09 14:57, ąćęłńóśźż pisze:
    > Znaczy poświęcą kilka roboczogodzin z naszych podatków żeby stwierdzić, że poniżej
    300 zł to nie przestępstwo.

    Ja mialam zakupy na 50 zł (niedostarczone!) i policja się tym zajęła.

    --
    animka

  • 28. Data: 2010-11-09 21:58:48
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-09 15:19, Kotlet pisze:

    > zwlaszcza kiedy allegro wymyslilo sobie ze chce kopie umowy rachunku
    > bankowego i kopie dowodu, buahaha, co za frajerem trzeba byc by cos
    > takiego wysylac

    Bez dostarczenia swojej kopii dowodu osobistego nie założyłbyś konta na
    Allegro.
    Jeśli chodzi o zapłatę to wystarczy wydrukować przelew bankowy.

    --
    animka

  • 29. Data: 2010-11-09 22:00:36
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-09 15:22, Kotlet pisze:

    > nie, dostajesz maila ze payU na konto dostalo pieniadze ktore jest
    > powiazane z kontem pza sprzedawcy, ale sprzedawca tych pieniedzy na
    > pewno nie otrzymal jeszcze

    Ja dostałam powiadomienie od Allegro na maila, że sprzedawca pieniądze
    otrzymał!

    --
    animka

  • 30. Data: 2010-11-10 07:32:27
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Znaczy poświęcą kilka roboczogodzin z naszych podatków żeby stwierdzić, że
    > poniżej 300 zł to nie przestępstwo.

    Ja mialam zakupy na 50 zł (niedostarczone!) i policja się tym zajęła.
    -

    Ile czasu Ciebie to kosztowało ? Ile razy byłaś na policji w tej sprawi ?
    Ile czasu przygotowywałaś dowody ? ...