  • 1. Data: 2010-10-20 15:13:20
    Temat: Re: Brak sp.z o.o. w krs ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:i9mgrk$cbm$1@host.amsnet.pl...
    > Pewna firma ma domenę modulus.pl, z whois:
    > utworzona: 2003.11.21 09:36:21
    > firma: MODULUS Sp. z o.o.
    > ulica: Lubostroń 7B/18
    > miasto: 30-383 Kraków
    > Na stronie http://krs.ms.gov.pl/ nie ma spółki pod tą nazwą.
    > Pierwszy raz coś takiego widzę, czy często się zdarza brak w tej bazie,
    > czy po prostu taka firma nie istnieje?
    >
    > a.

    Spółka zarejestrowana na lokal, to już nie wzbudza zaufania. Zresztą na
    samej stronie widzę adres Kraków ul. Karmelicka 28/12 - też jakieś
    mieszkanie. Przyczyn braku w elektronicznym krs takiej spółki moze być
    kilka. Po pierwsze może to być nowa spółka i jeszcze jej nie ma. Albo jest
    to stara spółka, której nei przeniesiono do nowego KRS-u. Albo spółka używa
    nazwy handlowej innej, niż ta zarejestrowana, a jeszcze zmiany nie nie ma w
    elektronicznej bazie. W każdym razie ja bym zalecał ostrożność w stosunku
    do spółki z oo, któa nie podaje własnego REGON czu KRS.

  • 2. Data: 2010-10-20 15:58:29
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 20-10-2010 17:13, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > zmiany nie nie ma w elektronicznej bazie. W każdym razie ja bym zalecał
    > ostrożność w stosunku do spółki z oo, któa nie podaje własnego REGON czu

    Spółka której nie przeniesiono do KRS to jedynie spółka martwa jeszcze
    zanim powstał KRS, której zarządu nie sposób było zlokalizować.
    Taką spółkę sąd mógł bo bezskutecznych wezwaniach wykreślić z rejestru
    handlowego.

    Spółka nie jest w stanie funkcjonować bez okazywania odpisu z KRS, na
    każdym kroku ktoś o to prosi, a co najmniej o numer.
    Nie ma legalnie funkcjonujących spółek kapitałowych bez wpisu w KRS.

    Jeżeli ktoś twierdzi inaczej, poproszę o jeden przykład.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813