  • 1. Data: 2005-03-09 11:18:11
    Temat: Alimenty - wysokosc wpisu
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Witam

    Probuje znalezc akt prawny, w ktorym okreslona bylaby wysokosc wpisu w
    sprawie o alimenty.... - i znalezc nie moge. Wie ktos?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2005-03-09 11:23:53
    Temat: Re: Alimenty - wysokosc wpisu
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Probuje znalezc akt prawny, w ktorym okreslona bylaby wysokosc wpisu w
    > sprawie o alimenty.... - i znalezc nie moge. Wie ktos?

    Aha - odpowiedz, ze alimenty sa zwolnione nie satysfakcjonuje mnie :) , gdyz
    chodzi mi o koszty z tytulu nieoplaconego wpisu zasadzane od pozwanego.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-03-09 17:42:43
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > rozporządzenie w sprawie określenia wysokości wpisów w sprawach cywilnych
    > nie ma wyszczególnionych alimentów, to zasady ogólne
    ale sie odpowiednio chyba wylicza ?

    Sandra

  • 4. Data: 2005-03-09 17:49:04
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    SDD napisał(a):
> [...]

    rozporządzenie w sprawie określenia wysokości wpisów w sprawach cywilnych
    nie ma wyszczególnionych alimentów, to zasady ogólne

    KG

  • 5. Data: 2005-03-09 17:59:26
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > co masz na myśli?

    wyliczenie wpisu w sprawie gdy wnosi strona o np. obnizenie alimentow ale
    nie wiem po co ta informacja stronie pozwanej , przeciez gdy zlozy taki
    pozew to dostanie wezwanie o usuniecie brakow formalnych poprzez uisczenie
    wpisu a jesli nie bedzie mogla uiscic to wniesie o zwolnienie jej w czesci
    badz w calosci przedst. dowody na poparcie / oczywiscie moze to zrobic
    odrazu//
    a co do wyliczen w powyzszej sprawie to : bierze sie akta poprzedniej sprawy
    i akta biezace odejmuje sie to i owo wylicza
    wylicza sie wartosc przedmiotu sporu a pozniej ten procent od wartosci

    Sandra

  • 6. Data: 2005-03-09 18:02:54
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>