  • 1. Data: 2005-03-09 11:12:07
    Temat: pomoc zdalnie
    Od: ris <r...@g...pl>

    Witam,

    Czy ktoś zna jakąś instytucję/firmę która udziela porad prawnych przez
    internet, tzn. wysyłam emailem treść mojego problemu i dostaję odpowiedź.

    pozdr.

  • 2. Data: 2005-03-09 11:36:36
    Temat: Re: pomoc zdalnie
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik ris napisał:

    > Czy ktoś zna jakąś instytucję/firmę która udziela porad prawnych przez
    > internet, tzn. wysyłam emailem treść mojego problemu i dostaję odpowiedź.

    Niektore kancelarie prowadza taka dzialalnosc.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-03-09 12:18:44
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    ris wrote:

    > Witam,
    >
    > Czy ktoś zna jakąś instytucję/firmę która udziela porad prawnych
    > przez internet, tzn. wysyłam emailem treść mojego problemu i dostaję
    > odpowiedź.

    Jeśli za pieniądze to mnóstwo - kancelarie...
    Jeśli za darmo, to już musiałbys sprecyzować naturę problemu...

    --
    Pozdro
    Massai