  • 1. Data: 2005-03-09 11:14:55
    Temat: Re: alimenty, rozwód czy separacja
    Od: "Małgorzata i Eugeniusz" <e...@o...pl>

    Użytkownik "zgreda" <z...@c...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6fdb.00000535.422db168@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > powódki
    > bedzie sprawdzał czy ja jestem w skarbówce zarejstrowana z działalnością
    > gospodarczą czy też nie. Nie dam mu rozwodu ale chciałabym wystąpić do
    > sądu o
    > orzeczenie separacji i alimenty na dwójkę naszych dzieci ponieważ w tym
    > wypadku to chyba najlepsze rowiązanie bez krzywdy finansowej dla moich
    > dzieci,
    > bo co sąd ma do moich dochodów a one do męża alimentów, skoro oboje
    > rodzice
    > powinni ponosić koszty utrzymania dzieci w równej wysokośći.

    Masz rację, rodzice powinni łożyć równo na dzieci. Dzieckiem męża jest też
    to niepełnosprawne dziecko. Zastanów się nad sobą !!!

  • 2. Data: 2005-03-09 12:43:15
    Od: "zgreda" <z...@c...onet.pl>

> [...]
    > to niepełnosprawne dziecko. Zastanów się nad sobą !!!
    >
    > to niech sie matka ruszy do pracy a dziecko odda do ośriodka opiekuńczego i
    niech zarobi tyle co ma alimentów na nie to chyba jej wystarczy, ale po co
    pracować żeby przekroczyć 504 na osobę i socjalne pieniązki przepadną nieh
    palantowi dołożą alimentów a ja sobie pójede do kosmetyczki, tak????????????
    tak ma wyglądać sprawiedliwość a co z dwójką mouich małych dzieci ja mam
    za...... od świtu do nocy żeby innej było lżej

  • 3. Data: 2005-03-09 14:32:52
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Małgorzata i Eugeniusz" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

    Nie dam mu rozwodu ale chciałabym wystąpić do

    jasne poza tym, ze tak wiele tym nie osiagniesz

    a ma

    a one do męża alimentów,

    wynagrodzenia wchodza w sklad majatku wspolnego

    skoro oboje

    " wykonanie obowiązku alimentacyjnego wzgledem dziecka, ktore nie jest
    jeszcze w stanie utrzymac sie samodzielnie,
    moze polegac także, w calosci lub w czesci, na osobistych staraniach o jego
    utrzymanie lub wychowanie " / w calosci lub w czesci/ tak wiec nalezy
    pamietac,ze to dziecko jest niepelnosprawne i moze wymagac w "calosci"

    pozdrawiam
    Sandra

  • 4. Data: 2005-03-09 14:34:49
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    opiekuńczego i

    a zdrowa matka ? co bys jej poradzila? "oddac dzieci na dom dziecka" i brac
    sie do roboty?

    pozdrawiam
    Sandra

  • 5. Data: 2005-03-10 13:00:07
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    zgreda wrote:

> [...]
    > tak???????????? tak ma wyglądać sprawiedliwość a co z dwójką mouich małych
    > dzieci ja mam za...... od świtu do nocy żeby innej było lżej

    Ale wiesz, "widziały gały co brały", skoro związałaś się z facetem ze
    zobowiązaniami, to sama założyłaś sobie pętlę na szyję.Jaki jest stan
    prawny na dziś napisała Ci sandra, nie? Nikt nie obiecywał, że ma być
    sprawiedliwie.
    BTW- oddałabyś swoje dzieci do ośrodka?

    Justyna