    From: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty - pomoc
    Date: Tue, 27 Apr 2004 14:29:26 +0200
    Sender: a...@o...pl@andykowal.biaman.pl

    User "A.S." c...@g...pl napisał(a)
    w news'ie: news:408E11FB.9C98BD9B@go2.pl

    > O bozzzzzzzesz......!!!!

    Zmień_przeczyść klawiaturę bo "z" Ci się zacina.

    > 1. Nawet nie chcialo ci sie przeczytac posta - gdybys to zrobil,
    > wiedzialbyc, ze pisal to facet - nie tzw. "pazerna" kobieta.

    Czytałem ten post dwa razy i nie wiem skąd wiedziałeś,
    że to facet? Zresztą odpowiedż "bosz'a" dotyczy nie pań
    czy panów, a osób które mają przysądzone alimenty na
    rzecz dziecka(ci).

    > [.................]
    > 3. STOP!!! Nie karmic trolla!

    Zbyt pochopnie klasyfikujesz. Dla mnie post "Axe'a" jest
    postem Troll'a bo jakżesz inaczej nazwać jego wygodnictwo
    (bezczelność?), cytuję:
    "(...) *ale niemam czasu teraz na szukanie*

    On ma *bardzo ważną sprawę, ale nie ma czasu* i wychodzi na
    to, że to nam ma zależeć aby on otrzymywał alimenty.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "...kiedy przyjdą do Ciebie nocą i kolbami w drzwi załomocą."