  • 1. Data: 2004-04-26 12:22:46
    Temat: Alimenty - pomoc
    Od: " Axe" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam.
    Przepraszam jezeli to nie temat tego forum ale niemam czasu teraz na
    szukanie. Prosze o ewentualne podanie nazwy grupy...

    W tym miesiacu skonczyly mi sie alimenty poniewaz weszla durna ustawa zostaly
    mi jak i kupie osob "urwane". W mysl prawa alimenty ma zastapic jakis podatek
    rodzinny itp. i mam pytanie jak to dokladnie wyglada ? Czy trzeba zlozyc
    jakies papiery nowe czy ZUS sam automatycznie to z robil ? Hmm bylbym
    wdzieczny za pomoc bardzo bo nie mam zielonego pojecia co mam teraz z robic a
    na dojazd do siedziby ZUSu nie mam ostatnio czasu. Jezeli ktos mial podobny
    problem prosze o wyjasnienie jego rozwiazania

    Pozdrawiam]

  • 2. Data: 2004-04-26 12:45:32
    Temat: Re: Alimenty - pomoc
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Axe wrote:

> [...]
    > teraz z robic a na dojazd do siedziby ZUSu nie mam ostatnio czasu. Jezeli
    > ktos mial podobny problem prosze o wyjasnienie jego rozwiazania

    Od alimentowania sa w pierwszej kolejnosci rodzice,
    w drugiej dziadkowie..
    U nas przyjelo sie,z e to podatnicy powinni alimentowac dzieci...

    Od 1 maja dostaniepani specjalna dotacje dla tych,
    ktorzy sie nie zenia...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-04-27 07:55:49
    Od: c...@g...pl (A.S.)

    bosz napisał(a):

> [...]
    > U nas przyjelo sie,z e to podatnicy powinni alimentowac dzieci...
    >
    > Od 1 maja dostaniepani specjalna dotacje dla tych,

    O bozzzzzzzesz......!!!!

    1. Nawet nie chcialo ci sie przeczytac posta - gdybys to zrobil,
    wiedzialbyc, ze pisal to facet - nie tzw. "pazerna" kobieta.
    2. Widzialam juz duzo twoich wypowiedzi na tej grupie, a kazda
    durniejsza od poprzedniej
    3. STOP!!! Nie karmic trolla!

    A.

  • 4. Data: 2004-04-27 11:53:03
    Od: " axe" <a...@W...gazeta.pl>

    Axe <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Witam.

    Tak wiec sam sie dowiedzialem co trzeba z robic. I sorry za tak nie chlujnie
    napisany list... nic dziwnego ze gosc nie skumal... choc miejmy nadzieje ze
    to mial na mysli... albo rzeczywiscie ma poprzekrecane w glowie. Moze i
    panstwo placilo alimenty z podatkow ale nie zapominaj MASTER :P ze ZUS mial
    obowiazek sciagac pieniadze od dluznikow !!! A to ze tego nie robil albo nie
    umial wyegzekwowac to nie wina tych dziedziakow ktore sa na wielkiej lasce
    teraz. Niestety nie kazdy penis jest odpowiedzialny jak trzeba za swoje czyny
    i nie kazdy placi do reki bez posrednikow...

    Dzieki za odpowiedz albo ich brak ;)

  • 5. Data: 2004-04-27 12:29:26
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "A.S." c...@g...pl napisał(a)
    w news'ie: news:408E11FB.9C98BD9B@go2.pl

    > O bozzzzzzzesz......!!!!

    Zmień_przeczyść klawiaturę bo "z" Ci się zacina.

    > 1. Nawet nie chcialo ci sie przeczytac posta - gdybys to zrobil,
    > wiedzialbyc, ze pisal to facet - nie tzw. "pazerna" kobieta.

    Czytałem ten post dwa razy i nie wiem skąd wiedziałeś,
    że to facet? Zresztą odpowiedż "bosz'a" dotyczy nie pań
    czy panów, a osób które mają przysądzone alimenty na
    rzecz dziecka(ci).

    > [.................]
    > 3. STOP!!! Nie karmic trolla!

    Zbyt pochopnie klasyfikujesz. Dla mnie post "Axe'a" jest
    postem Troll'a bo jakżesz inaczej nazwać jego wygodnictwo
    (bezczelność?), cytuję:
    "(...) *ale niemam czasu teraz na szukanie*

    On ma *bardzo ważną sprawę, ale nie ma czasu* i wychodzi na
    to, że to nam ma zależeć aby on otrzymywał alimenty.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "...kiedy przyjdą do Ciebie nocą i kolbami w drzwi załomocą."

  • 6. Data: 2004-04-28 05:51:58
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > Czytałem ten post dwa razy i nie wiem skąd wiedziałeś,
    > że to facet?

    może po słowie "byłbym"? To forma bardzo rzadko używana przez kobiety :)

    pozdrawiam

    Monika