    From: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty
    Date: Wed, 12 Jan 2005 14:45:03 +0100
    <crrped$p1m$1@atlantis.news.tpi.pl> <crrpht$gcu$1@news.onet.pl>
    <crs4ea$gdm$1@nemesis.news.tpi.pl> <crs49e$7et$1@news.onet.pl>
    <crs61d$d0r$1@atlantis.news.tpi.pl> <crs64g$gt8$6@news.onet.pl>
    <crs6md$qpc$1@nemesis.news.tpi.pl> <crt9r1$p47$5@news.onet.pl>
    <crtkql$lot$1@nemesis.news.tpi.pl> <cru2gr$gn2$1@news.onet.pl>
    <crud39$rqp$1@nemesis.news.tpi.pl> <cs004d$2md$1@news.onet.pl>
    <cs33ut$s2v$1@atlantis.news.tpi.pl> <cs34it$cat$1@helios.nd.e-wro.pl>
    <cs370r$g9l$1@atlantis.news.tpi.pl>

    Użytkownik "miau" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:cs370r$g9l$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "sandra" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości

    ojoj :) chyba polaczyles jakies posty to nie sa moje slowa :)

    > Tak wlasnie - i dlatego radze, zeby sprawe zalatwic sadownie.

    to tatusia interes a nie strony powodowej ona moze nie przyjmowac przekazu a
    tatus jesli bedzie chcial miec to czarno na bialym zwroci sie do sadu :)

    > Nie zgadzam sie.

    masz prawo w przyszlosci wystapic formalnie o orzeczenie uchylajace
    obowiazek :) jesli takowy bedzie mial miejsce w Twoim zyciu :)

    > A mozesz mi wytlumaczyc co ma tytul wykonawczy do zniesienia obowiazku
    > alimentacyjnego???

    tyt.jest dokumentem egzekujacym naleznosc i odgrywa istotna role w sciaganiu
    alimentow :) poniewaz gdyby tatus sam zaprzestal platnosci ktorejkolwiek z
    rat powod udaje sie do komornika przekazujac tyt. do egzekucji

    > Nie o tym dyskutujemy w tym watku :)

    wszystko jest powiazane w przypadku bezpodstawnego pobierania alimentow :)

    alimenty to najbardziej prosta sprawa i nie widze powodu by komplikowac
    sobie zycie :)
    to co piszesz jest mi znane :) nalezysz do osob ,ktore chca miec czarno na
    bialym i nic w tym zlego ale nie jest to regula w zyciu ...wiele spraw jest
    zalatwianych za porozumieniem stron i to im wystarcza i zaden sad nie
    doszukuje sie niewlasciwosci w zalatwieniu tak sprawy ... wiec poco robic
    sztuke dla sztuki skoro mozna sie normalnie rozmowic i zakonczyc we wlasnym
    zakresie sprawe dot. alimentacji

    Sandra