  • Data: 2005-01-10 17:15:55
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z calum szacunkiem - sek w tym, ze to Ty sie doszukujesz zapisu, ktorego
    nie
    > ma. Ja pozostaje przy interpretacji art. 133 par. 1 krio (doktryna
    rowniez).
    > Skoro jednak uwazasz, ze pelnoletnie dziecko (nie majace zawodu) ma prawo
    > zdecydowac, czy tata ma dalej placic, czy nie - wskaz mi prosze podstawy
    > prawne.
    > Swoja droga - ciekawe stanowisko...

    Podstawy prawne ? art. 825 pkt 1 k.p.c. - organ egzekucyjny umorzy
    postepowanie jezeli tego zazada wierzyciel.

    koniec, kropka.

    q.e.d.

    a ty nadal tkwij w swojej teorii, ze wierzyciel musi wytaczac powodztwo o
    ustalenie, ze juz mu sie alimenty nie naleza, jezeli uwaza ze mu sie nie
    naleza, a dluznik tego nie kwestionuje i oczywiscie sie cieszy.