  • 11. Data: 2002-02-25 12:37:35
    Temat: Re: seks z 16-sto latką
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    "Mikolaj." wrote:

    > Popatrzmy jak Jacek zapodaje na pl.soc.prawo:

    Uprasza się o niekarmienie Mikolaja
    i czym predzej znajdzie sie w naszych mordplikach i nikt mu nie bedzie
    odpowiadal tym szybciej sie go pozbedziemy.

    Jak zauwazylem, wiekszosc watkow usiluje zamykac, wysmiewac,
    sylabilizowac bezsensownymi zdaniami.
    Czy dziala jako cenzor ?
    Mozliwe.

    Nie znalazlem jeszcze merytorycznej wypowiedzi Mikolaja na usenecie.

    Wszystko to jedynie jednozdaniowe bzdety, ukierunkowane na zamykanie
    dyskusji.

    Temat okreslania wieku niepelnoletnich i zwiazane z tym problemy sa
    doskonale znane w Stanach, z uwagi na wysokie kary wiezienia za seks z
    nieletnimi , sprzedaz alkoholu nieletnim.
    Jak rygorystyczne jest tam prawo to wiemy z ostatnich glosnych procesow,
    m.in. ojca skazanego za "kapanie swojej coreczki"
    i zalecane jest obecnie mycie dziewczynek przez ojcow z uzyciem rekawicy
    kapielowej.

  • 12. Data: 2002-02-25 14:00:03
    Od: m...@n...spam.softax.com.pl (Mikolaj.)

    Popatrzmy jak Jacek zapodaje na pl.soc.prawo:
    >Uprasza się o niekarmienie Mikolaja
    >i czym predzej znajdzie sie w naszych mordplikach i nikt mu nie bedzie
    >odpowiadal tym szybciej sie go pozbedziemy.

    Myślę, że ty jesteś w stanowczo wiekszej ilości mordplików.
    A to, że jeszcze ci ktos odpowiada, to tylko dlatego, że
    cię jeszcze nie zna i wchodzi w jałową dyskusję z takim
    trollem.

    >Jak zauwazylem, wiekszosc watkow usiluje zamykac, wysmiewac,
    >sylabilizowac bezsensownymi zdaniami.

    Taaa? to ciekawe. Bo z wyjątkiem wypowiedzi trolli
    takich jak ex-pierd to ja nie usiłuje zamykac żadnych
    dyskusji.
    Natomiast ty robisz wszystko, żeby dyskusje rozwijać
    i to niekoniecznie w kierunku zgodnym z tematem.
    Co zresztą widac nawet w tym wątku.
    Bo to, że praktycznie zawsze pleciesz bzdury i nie
    znasz się w ogóle na tym o czym piszesz to każdy widzi.

    >Nie znalazlem jeszcze merytorycznej wypowiedzi Mikolaja na usenecie.

    Kiepsko szukałeś. ale nie powiem ci gdzie szukać,
    bo nie chcę abyć zaśmiecał kolejny grupy.

    PS manewr z przekierowanie dyskusji na pl.test
    jest głupi i szczeniacki. I nieskuteczny.

    PPS A może kiedyś byś się podpisał imieniem i nazwiskiem?

    --
    =< Mikolaj Milewicz >=|Time in the past runs faster than in the future|
    Carina E 2.0 GSX600F| Do not use my message for commercial purposes |

  • 13. Data: 2002-02-25 14:41:34
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sun, 24 Feb 2002, Andrzej Lawa wrote:

    > Uważaj, z kim dyskutujesz ;-)

    Przecież wiem - mogę cię zapewnić że jego odpowiedzi już nie odważyłem się
    przeczytać.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 14. Data: 2002-02-25 14:46:59
    Temat: Akty normatywne a seks z 16-sto latką
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    "Gwidon S. Naskrent" wrote:

    > Przecież wiem - mogę cię zapewnić że jego odpowiedzi już nie odważyłem się
    > przeczytać.

    Wypowiadales sie na temat aktow normatywnych, ze normy PN nie sa aktami
    normatywnymi.
    Czy moge oczekiwac podsumowania ?

    Czy normy obligatoryjne sa aktami normatywnymi czy nie ?
    Podalem spis literatury, cytaty.

    Czy moge oczekiwac merytorycznej i kompetentnej odpowiedzi,
    czy zabawa w piaskownicy bedzie nadal kontynuowana,

    I na kolejne 100-tne zapytanie sam musze skonstruowac sobie odpowiedz ?

    Jacek

  • 15. Data: 2002-02-25 18:21:31
    Temat: Re: Akty normatywne a seks z 16-sto latką
    Od: "bombel" <B...@w...pl>

    Panowie, spokojnie, po co te kłutnie, dzięki Gawidon S.Naskrent'owi wiem że
    można się kochać już z 15-sto latką (art. 200 KK a contrario), a ja pytałem
    o 16-sto latkę, nawet jakby uznano ją za 15-stkę to i tak nie jest to
    zabronione

  • 16. Data: 2002-02-25 20:53:42
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Mon, 25 Feb 2002, bombel wrote:

    > Panowie, spokojnie, po co te kłutnie, dzięki Gawidon S.Naskrent'owi wiem że

    Uprasza się o nieapostrofanie mojego nazwiska :)

    > można się kochać już z 15-sto latką (art. 200 KK a contrario), a ja pytałem
    > o 16-sto latkę, nawet jakby uznano ją za 15-stkę to i tak nie jest to

    To można kogoś uznać za młodszego niż jest? To byłoby zbawieniem dla
    kobiet ;)

  • 17. Data: 2002-02-25 22:49:46
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Feb 2002, Jacek wrote:

    >+ "Gwidon S. Naskrent" wrote:
    [...]
> [...]
    >+ Czy moge oczekiwac podsumowania ?
    >+
    >+ Czy normy obligatoryjne sa aktami normatywnymi czy nie ?

    Z tego że sam mam zastrzeżenia do polskiego prawa nie wynika,
    ze zdaniem sądów (tj. interpretacji prawa) nie są.
    Pomimo obligatoryjności.
    Nie oczekuj że będę szukał logiki: w niektórych zapisach
    prawa jej NIE MA.
    [...]
    >+ I na kolejne 100-tne zapytanie sam musze skonstruowac sobie odpowiedz ?

    Jak wygrasz o te patenty w NSA/SN to daj znać.
    Będziemy wdzięczni.

    >+ Jacek

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 18. Data: 2002-02-25 23:58:00
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

> [...]
    > prawa jej NIE MA.
    > [...]
    >
    > Jak wygrasz o te patenty w NSA/SN to daj znać.
    Jakie patenty ?
    Czyje patenty i na jaki temat ?

    Kto bedzie wdzieczny i komu i za co ?

    Jacek