  • 1. Data: 2002-02-23 23:44:54
    Temat: problem
    Od: "technov" <t...@k...net.pl>

    czy ktoś wie w jaki sposób można doprowadzić do usunięcia tego rządu w
    całości w sposób prawny
    bez rewolucji, ja mam tego już dość pora powiedzieć panom do widzenia.
    za wskazówki z góry dzięki.

  • 2. Data: 2002-03-01 21:44:52
    Temat: Re: problem
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik technov <t...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a599g2$ssv$...@n...tpi.pl...
    > czy ktoś wie w jaki sposób można doprowadzić do usunięcia tego rządu w
    > całości w sposób prawny

    Prezydent rozwiąże Parlament i będą nowe wybory, które wygra Samoobrona i
    Liga
    Rodzin Polskich i będzie jeszcze lepiej!

    Pozdrawiam
    MW