  • 1. Data: 2002-02-24 11:37:50
    Temat: seks z 16-sto latką
    Od: "bombel" <B...@w...pl>

    Mam pytanie do grupowiczów, jakie sankcje mogą mi grozić od strony prawnej
    za uprawiane seksu z 16-sto latką ( ona sama tego chce ), dodam że ja jestem
    pełnoletni i 8 lat starszt.
    Byłbym wdzięczny nawet za wskazanie odpowiedniego paragrafu.

  • 2. Data: 2002-02-24 12:03:51
    Temat: Re: seks z 16-sto latką
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article Sun, 24 Feb 2002 12:37:50 +0100, bombel <B...@w...pl>
    says...
    > jakie sankcje mogą mi grozić od strony prawnej
    > za uprawiane seksu z 16-sto latką ( ona sama tego chce ),

    Żadne, najwyzej moralne :-))
    --
    Pozdrawiam, Daniel
    mailto: d...@h...pl

  • 3. Data: 2002-02-24 13:54:40
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sun, 24 Feb 2002, bombel wrote:

    > Mam pytanie do grupowiczów, jakie sankcje mogą mi grozić od strony prawnej
    > za uprawiane seksu z 16-sto latką ( ona sama tego chce ), dodam że ja jestem
    > pełnoletni i 8 lat starszt.

    Żadne.

    > Byłbym wdzięczny nawet za wskazanie odpowiedniego paragrafu.

    art. 200 KK a contrario.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.

  • 4. Data: 2002-02-24 14:16:59
    Od: "bombel" <B...@w...pl>

    wielkie dzięki

  • 5. Data: 2002-02-24 14:52:18
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    "Gwidon S. Naskrent" wrote:

    > Żadne.

    > art. 200 KK a contrario.

    Drobny lecz zasadny niuans to metoda liczenie wieku.
    W zaleznosci od systemu prawnego rozpatrujemy ukonczenie 16 roku zycia,
    jako dzien po dacie 16 urodzin, albo koniec roku kalendarzowego, albo
    inny wariant kalendarzowy, uznawany lokalnie.

    Zatem 10 urodziny to niekoniecznie 10 lat.

    Jacek

  • 6. Data: 2002-02-24 16:49:21
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sun, 24 Feb 2002, Jacek wrote:

    > Drobny lecz zasadny niuans to metoda liczenie wieku.

    Uregulowana w art. 112 KC.

    > W zaleznosci od systemu prawnego rozpatrujemy ukonczenie 16 roku zycia,
    > jako dzien po dacie 16 urodzin, albo koniec roku kalendarzowego, albo
    > inny wariant kalendarzowy, uznawany lokalnie.

    U nas jest to _poczatek_ dnia odpowiadającego datą temu w którym dana
    osoba się urodziła.

    Zanim się rozpiszesz - sprawdź :/

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 7. Data: 2002-02-24 17:04:45
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    "Gwidon S. Naskrent" wrote:

    > Uregulowana w art. 112 KC.
    A czy on mowil ze nastolatka krajowa ?

    > U nas jest to _poczatek_ dnia odpowiadającego datą temu w którym dana
    > osoba się urodziła.
    "Co to znaczy "date temu" ?

    > Zanim się rozpiszesz - sprawdź :/
    Nie rozpisze sie, gdyz temat jest znany i zakonczyl sie wysokim wyrokiem
    skazujacym,
    wlasnie z uwagi na rozne systemy liczenia wieku w roznych krajach.
    Chlopak myslal ze juz mozna, a juz dopiero mialo nadejsc.

    Gdy w Polsce mieszka 1-2 osob z podwojnym obywatelstwem pol miliona
    obcokrajowcow,
    kilka milionow turystow, to nalezy jednak pamietac ze w kazdym kraju
    wiek moze byc liczony inaczej,
    jak i czas uzyskania pelnoletniosci.

    Koniec.Kropka.

    Nie zyjmy lokalnie, zyjmy globalnie.

    Jacek

  • 8. Data: 2002-02-24 19:18:51
    Od: gajowy <s...@p...onet.pl>

    bombel wrote:

    > wielkie dzięki

    Odetchnąłeś? No to gratuluję! ;))

    --
    pozdrawiam
    gajowy

  • 9. Data: 2002-02-24 21:54:32
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...
    > On Sun, 24 Feb 2002, Jacek wrote:

    [ciach]

    > U nas jest to _poczatek_ dnia odpowiadającego datą temu w którym dana
    > osoba się urodziła.
    >
    > Zanim się rozpiszesz - sprawdź :/

    EXPIERD WARNING!!!!!!!!!

    Uważaj, z kim dyskutujesz ;-)

  • 10. Data: 2002-02-25 11:00:21
    Od: m...@n...spam.softax.com.pl (Mikolaj.)

    Popatrzmy jak Jacek zapodaje na pl.soc.prawo:
    >Zatem 10 urodziny to niekoniecznie 10 lat.

    Uprasza się o niekarmienie Ex-pierda

    --
    =< Mikolaj Milewicz >=|Time in the past runs faster than in the future|
    Carina E 2.0 GSX600F| Do not use my message for commercial purposes |