    From: m...@n...spam.softax.com.pl (Mikolaj.)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: seks z 16-sto latką
    Date: 25 Feb 2002 14:00:03 GMT

    Popatrzmy jak Jacek zapodaje na pl.soc.prawo:
    >Uprasza się o niekarmienie Mikolaja
    >i czym predzej znajdzie sie w naszych mordplikach i nikt mu nie bedzie
    >odpowiadal tym szybciej sie go pozbedziemy.

    Myślę, że ty jesteś w stanowczo wiekszej ilości mordplików.
    A to, że jeszcze ci ktos odpowiada, to tylko dlatego, że
    cię jeszcze nie zna i wchodzi w jałową dyskusję z takim
    trollem.

    >Jak zauwazylem, wiekszosc watkow usiluje zamykac, wysmiewac,
    >sylabilizowac bezsensownymi zdaniami.

    Taaa? to ciekawe. Bo z wyjątkiem wypowiedzi trolli
    takich jak ex-pierd to ja nie usiłuje zamykac żadnych
    dyskusji.
    Natomiast ty robisz wszystko, żeby dyskusje rozwijać
    i to niekoniecznie w kierunku zgodnym z tematem.
    Co zresztą widac nawet w tym wątku.
    Bo to, że praktycznie zawsze pleciesz bzdury i nie
    znasz się w ogóle na tym o czym piszesz to każdy widzi.

    >Nie znalazlem jeszcze merytorycznej wypowiedzi Mikolaja na usenecie.

    Kiepsko szukałeś. ale nie powiem ci gdzie szukać,
    bo nie chcę abyć zaśmiecał kolejny grupy.

    PS manewr z przekierowanie dyskusji na pl.test
    jest głupi i szczeniacki. I nieskuteczny.

    PPS A może kiedyś byś się podpisał imieniem i nazwiskiem?

    --
    =< Mikolaj Milewicz >=|Time in the past runs faster than in the future|
    Carina E 2.0 GSX600F| Do not use my message for commercial purposes |